logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۵۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پیام صلح و دوستی اربعین به جهان مخابره شد/ حرکت عظیم اربعین سد محکمی در برابر پروژه اسلام هراسی صهیونیست‌ها است

پیام-صلح-و-دوستی-اربعین-به-جهان-مخابره-شد-حرکت-عظیم-اربعین-سد-محکمی-در-برابر-پروژه-اسلام-هراسی-صهیونیست‌ها-است

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: پیام صلح و دوستی و دفاع از مظلوم در هر نقطه از جهان در اربعین به جهان مخابره شد.

به گزارش موج رسا; از نجف اشرف، سردار مجید ارجمندفر امروز در بازدید از موکب زنجان در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: راهپیمایی و پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا یک شور و عشق حسینی است.

وی با بیان اینکه این پیاده‌روی بزرگ به صورت ملی و جهانی در معرض نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: هیچ مجموعه‌ای پشت این عشق قرار ندارد و این یک عشق الهی است.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمان عاشق هر آنچه داشته‌اند را در طبق اخلاص قرار داده‌اند که این مهم به ویژه در مردم عراق نمود دارد، ابراز کرد: این پیاده‌روی دریای بیکران جهان اسلام و سربازان جهان اسلام است که پیام آن به جهان صلح و دوستی، برادری، وحدت، دفاع از مظلوم در هر نقطه جهان و ... است.

سردار ارجمندفر با اشاره به اینکه با اتحاد و یکپارچگی که در این پیاده‌روی شاهد بوده و مردم مسلمان از کشورهای مختلف به عشق امام حسین(ع) در کنار هم گام بر می‌دارند و این سختی را تحمل می‌کنند تا این شور و یکپارچگی حفظ شود، افزود: مطمئنا این حضور پیام عمیقی را به مردم جهان و آزاده دارد.

وی با بیان اینکه هر فرد در هر دینی که باشد اگر با دیده عقیده عشق به این حماسه نگاه کند متحول خواهد شد، خاطرنشان کرد: به قطع آنهایی که دنبال نشان دادن چهره‌ای زشت از اسلام به جهانیان و اسلام هراسی هستند و خود داعش و دیگر گروه‌ها را با عنوان مختلف تشکیل دادند و دست پرورده استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس هستند، اما امروز مردم این را به خوبی متوجه شده‌اند که اسلام ناب، اسلام مورد نظر داعش نیست، بلکه اسلام ناب در همین مسیر نجف تا کربلا است.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه همه ملتها در کنار هم این حماسه بزرگ را به نمایش گذاشته‌اند، اظهار کرد: پیچشی که در دنیا شکل گرفته و این روشنگری و شناخت اسلام در دنیا کلید خورده است.

سردار ارجمندفر با بیان اینکه دشمن هرچه تلاش کند نخواهد توانست این آگاهی مردم را که به آن دست یافته‌اند را بگیرد، گفت: این مهم به برکت خون شهدایی بوده که ما در دوران دفاع مقدس مظلومانه تقدیم کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس ۸۰ کشور در برابر ایران اسلامی قرار گرفتند و هر آنچه در توان داشتند را به کار گرفتند، اظهار کرد، اما باز هم موفق نشدند تا در برابر ایران اسلامی ایستادگی کنند.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در حال حاضر یک جوان برومند بوده که در همه عرصه‌ها توانمند شده است، تصریح کرد: در حال حاضر توان دفاعی و علمی ایران به گونه‌ای است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد و مطمئنا ما روز به روز شاهد عزت و شکوفایی و سربلندی جهان اسلام هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر