logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۴۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده:

تمامی تجهیزات و خدمات ارائه شده در موکب شهرستان خدابنده در کوفه مردمی است

تمامی-تجهیزات-و-خدمات-ارائه-شده-در-موکب-شهرستان-خدابنده-در-کوفه-مردمی-است

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده گفت: تجهیزات و امکانات و خدمات موکب شهرستان در کوفه همه مردمی بوده و به زوار اربعین حسینی ارائه می‌شود.

به گزارش موج رسا; از نجف اشرف، حجت‌الاسلام علی اکبر بیگدلو امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان خدابنده نیز امسال در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی نقشی را بر عهده گرفته است، افزود: امسال خادمان این شهرستان هر آنچه نیاز زوار برای خدمت رسانی بوده را تهیه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای انجام اقدامات فرهنگی نیز اقلامی تهیه و در اختیار زوار در این ایام قرار می‌گیرد، ابراز کرد: همه کمک‌های انجام شده به این ستاد در شهرستان خدابنده مردمی بوده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه موکب این شهرستان در جوار مسجد میثم تمار و در شهر کوفه واقع شده است، تصریح کرد: هنه خادمان این موکب نیز مردمی هستند.

بیگدلو با بیان اینکه همه خدمات و محموله‌ها در شهرستان خدابنده تامین و به کوفه حمل شده است، گفت: خوشبختانه هیچ کم و کاستی خاصی در حال حاضر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با ایثار و فداکاری خادمان به واقع هیچ کاری روی زمین نمانده است، اظهار کرد: اگر این اخلاص و فداکاری در داخل کشور نیز وجود داشته باشد هیچ مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده در پایان تاکید کرد که خادمان و افرادی که اینجا مشغول به فعالیت هستند بدون هیچ چشم داشتی و مخلصانه در راه خدا و امام حسین(ع) به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر