logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۴۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره وقف شیعه در نجف اشرف:

خدمت بزرگی از طرف موکب‌های ایرانی به زائرین ارائه می‌شود/ خدمت در راه امام حسین(ع) بزرگترین پاداش برای شیعه است

خدمت-بزرگی-از-طرف-موکب‌های-ایرانی-به-زائرین-ارائه-می‌شود-خدمت-در-راه-امام-حسین(ع)-بزرگترین-پاداش-برای-شیعه-است

رئیس اداره وقف شیعه در نجف اشرف با اشاره به برپایی موکب‌های استان زنجان در نجف اشرف گفت: خدمت بزرگی از طرف موکب‌های ایرانی به زائرین ارائه می‌شود.

به گزارش موج رسا; از نجف اشرف، ادیب ادیب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از اول محرم کار ما آغاز شده است، اظهار کرد: کار ما خدمت‌رسانی به تمامی موکب‌ها در نجف اشرف است.

وی با بیان اینکه  به تمام شهرهای اطراف نجف اشرف نیز خدماتی ارائه می‌دهیم، ابراز کرد: خدمت بزرگی از طرف موکب‌های ایرانی و به خصوص موکب‌های زنجان به زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع) ارائه می‌شود.

رئیس اداره وقف شیعه در نجف اشرف با آرزوی توفیق و سربلندی برای زائران و خادمان اربعین حسینی استان زنجان عنوان کرد: ما از نحوه خدمت‌رسانی موکب‌های استان نجان رضایت کامل داریم.

وی با بیان اینکه خدمت در راه امام حسین(ع) بزرگترین پاداش برای یک مسلمان و شیعه است، گفت: ما از نخستین روزها و از نزدیک در جریان برپایی موکب زنجان و نوع خدمات ارائه شده هستیم.

ادیب بیان کرد: ما همراه مسئولان ایرانی کار خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع) را پیش می‌بریم و در این راستا برای هماهنگی بیشتر دیداری نیز با مسئولان ستاد اربعین استان زنجان داریم.

وی با اشاره به اینکه بازدید از موکب‌های ایرانی را در روزهای آینده نیز ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: برپایی این موکب‌ها به افزایش روابط ایران و عراق منجر شده و ما از این بابت خرسند بوده و برای دست اندرکاران این موکب‌ها و مردم ایران آرزوی سلامتی داریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر