logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

استیضاح یک وزیر قوت گرفت

استیضاح-یک-وزیر-قوت-گرفت

نماینده مردم سبزوار در مجلس از تدوین طرح استیضاح یکی از وزرای دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش موج رسا; حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی نمایندگان تدوین شده است، گفت: 50 نماینده تاکنون این طرح را امضا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وزیر کار در جلسه رای اعتماد قول‌های به نمایندگان داده بود که به آنها عمل نکرد، ادامه داد: امروز اوضاع کارگران کشور مناسب نیست و فکری برای آنها از سوی این وزارتخانه اندیشیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی نیز وضعیت مناسبی ندارند و  بازنشستگان نیز از این موضوع راضی نیستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه حساسی است که رسالت خطیری بر عهده دارد، اضافه کرد: ادغام چند وزارتخانه و تشکیل یک وزراتخانه‌ای به نام تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدا هم اشتباه بود.

مقصودی با بیان اینکه فردی باید سکاندار وزارت کار می‌شد که جوان و فعال‌تر می‌بود، افزود: امروز آقای ربیعی نظارت مناسبی بر زیر مجموعه خود ندارد.

وی تصریح کرد: طرح استیضاح وزیر کار پس از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه خود در هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

فرم ارسال نظر