logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف:

امنیت بسیار خوبی در نجف اشرف برقرار است/ تمام تلاش‌مان را برای تامین امنیت موکب‌ها و زائران به کار گرفته‌ایم

امنیت-بسیار-خوبی-در-نجف-اشرف-برقرار-است-تمام-تلاش‌مان-را-برای-تامین-امنیت-موکب‌ها-و-زائران-به-کار-گرفته‌ایم

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف با اشاره به امینت بالای شهر نجف گفت: تمام تلاش‌مان را برای تامین امنیت موکب‌های به کار گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار موج رسا; از نجف اشرف، حمزه عباس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از مقامات بلندپایه عراق در خصوص تامین امنیت موکب‌های ایرانی دستور رسیده است، اظهار کرد: ما در راستای همین دستور مقامات بلندپایه نسبت به تامین امنیت این موکب‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به تامین امنیت شهر نجف در مراسم اربعین امسال تصریح کرد: امنیت بسیار خوبی در شهر نجف اشرف برقرار است و ما در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف با بیان اینکه گشت‌های امنیتی در مناطق مختلف نجف اشرف برای امنیت زائران اربعین حسینی برقرار است، ابراز کرد: بنده از نزدیک نظارت‌های لازم را در بحث امنیت زائرین انجام می‌دهم.

وی با اعلام اینکه توجیه نیروهای امنیتی توسط مقامات رده بالای نظامی انجام می‌شود، گفت: به لطف خداوند متعال هیچ مشکلی در این باره نداریم و همه چیز طبق روال پیش می‌رود.

عباس با بیان اینکه بنده مسئول دفاع بوده و تمامی وظایف را در این خصوص برعهده گرفته‌ام، افزود: تمامی آتش‌نشانان نیز زیر نظر ما در مسیرهای مختلف مستقر شده و به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های آتش‌نشانی در مسیر نجف تا کربلا بیان کرد: 50 پایگاه در مسیر شهرهای نجف تا کربلا مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند که ما نیز نظارتهایی را در مورد نحوه عملکرد این پایگاه‌ها داریم.

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف در پایان با ابراز خرسندی از فعالیت موکب‌های استان زنجان اظهار کرد: برای بازدید و اطلاع از فعالیت این موکب در این محل حضور یافته‌ایم تا هماهنگی‌هایی در این زمینه انجام شود.

وی تصریح کرد: بازدید از موکب‌های استقرار یافته در شهر نجف اشرف را آغاز کرده‌ایم و این موضوع در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف در این بازدید دیداری نیز با سیدرضا حسینی رئیس ستاد اربعین استان زنجان و دیگر مسئولان این ستاد داشت و در جریان نحوه خدمات رسانی این ستاد به زائران اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر