logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۴۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

آغاز فعالیت تیم اطلاع رسانی و مستندسازی استان زنجان در نجف اشرف

آغاز-فعالیت-تیم-اطلاع-رسانی-و-مستندسازی-استان-زنجان-در-نجف-اشرف

مدیر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از آغاز فعالیت تیم اطلاع رسانی و مستندسازی استان زنجان در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج رسا از نجف اشرف، اسماعیل خردمند در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت تیم اطلاع رسانی و مستندسازی استان زنجان کشور عراق اظهار کرد: این تیم فعالیتش را از روز سه شنبه در نجف اشرف آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این گروه شامل تیم خبری، عکاسی و مستندسازی است، عنوان کرد: دو خبرنگار، یک عکاس خبری، یک تصویربردار، سه مستندساز و یک نفر مسئول تیم در این گروه حضور دارند.

مدیر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به اینکه حضور در موکب‌های مختلف استان زنجان در شهرهای مختلف کشور عراق در برنامه‌های این گروه قرار دارد، ابراز کرد: اطلاع رسانی در خصوص نحوه خدمت‌رسانی و پوشش خبری مراسم اربعین امسال از برنامه‌های این گروه است.

وی با ابراز خرسندی از نحوه فعالیت این گروه تصریح کرد: تیم اطلاع راسانی و مستندسازی استان زنجان با جدیت از صبح روز سه شنبه 9 آبان ماه از موکب اصلی استان زنجان در شارع جنسیه آغاز شده است.

خردمند با بیان اینکه تهیه گزارش تصویری، خبری، فلیم و مستند از پیاده روی اربعین امسال در برنامه تیم استان قرار دارد، گفت: مصاحبه‌های مختلفی با مسئولان ستاد اربعین استان، زائرین و مسسولان استانی و کشوری تهیه در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مستندی توسط تیم مستندساز استان زنجان در حال تهیه بوده که بعد از مراسم اربعین پخش خواهد شد و گزارشات تصویری و خبرها در کمترین زمان ممکن در اختیار رسانه‌ها و مردم استان قرار خواهد گرفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر