logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر پشتیبانی و تاسیسات ستاد اربعین استان زنجان:

افزایش 95 درصدی کیفیت خدمات پشتیبانی و تاسیساتی اربعین امسال

افزایش-95-درصدی-کیفیت-خدمات-پشتیبانی-و-تاسیساتی-اربعین-امسال

مدیر پشتیبانی و تاسیسات ستاد اربعین استان زنجان از افزایش 95 درصدی کیفیت خدمات پشتیبانی و تاسیساتی اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج رسا; از نجف اشرف، فضایل تقیلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال بخش تاسیسات و خدمات ستاد اربعین نسبت به سال گذشته خدمات بیشتری را به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خادمان بخش تاسیسات و پشتیبانی ستاد اربعین حسینی استان زنجان از تاریخ ۲۸ مهرماه در موکب اصلی استان در نجف اشرف استقرار پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: محموله‌های تاسیساتی نیز در تاریخ ۲۷ مهرماه از زنجان به مقصد کشور عراق ارسال شد.

مدیر پشتیبانی و تاسیسات ستاد اربعین استان زنجان با بیان اینکه در حدود ۴۴ نفر خادم از استان زنجان امسال امور مربوط به تاسیسات و پشتیبانی را در ایام اربعین انجام خواهند داد، گفت: نظافت محوطه و تامین زیرساخت و ... از جمله اقداماتی بوده که توسط این بخش صورت گرفته است.

تقیلو از ساخت ۴۵ چشمه سرویس بهداشتی در موکب اصلی استان زنجان در نجف اشرف خبر داد و گفت: همچنین ۱۷ چشمه حمام نیز برای زوار اربعین حسینی در این موکب ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی حمام زوار اربعین حسینی مخزن آبی در زنجان تهیه و به عراق ارسال شده است، خاطرنشان کرد: برای راحتی زائران امسال تمهیدات بهتری نسبت به سال گذشته در این بخش اندیشیده شده است.

مدیر پشتیبانی و تاسیسات ستاد اربعین استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در سرویس حمام با توجه به مشکلات سال گذشته وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: امسال خدمات ما در همه بخش‌ها افزایش کیفیتی خوبی داشته است.

تقیلو با بیان اینکه ۹۵ درصد خدمات ما نسبت به سال گذشته افزایش کیفیت داشته است، گفت: خدمات ما در اسکان، آشپزخانه و ... تغییر بسیاری کرده و زیرساخت لازم نیز در این زمینه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه نانوایی ما مستقر شده و روانه مشغول پخت است، اضافه کرد: نیروهای خدماتی ما تا دو روز پس از اربعین در عراق خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیر پشتیبانی و تاسیسات ستاد اربعین استان زنجان در پایان اظهار کرد: امسال در هیچ بخش افزایش تعداد صورت نگرفته، اما تمرکز ما بر روی افزایش کیفیت خدمات به زوار بوده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر