logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

حل مشکل طارمی توسط اردوغان لغو شد

حل-مشکل-طارمی-توسط-اردوغان-لغو-شد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گویدکه در تلاش بودند تا برای حل مشکل محرومیت مهدی طارمی و باشگاه در پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور مذاکراتی رابا رییس جمهور ترکیه انجام دهند اما به دلایلی موفق نشدند.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل روغنی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  درباره شایعه اخیر مذاکره با رییس جمهور ترکیه برای برطرف کردن محرومیت مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: این خبر هم شایعه است و هم شایعه نیست. زمانیکه آقای اردوغان به تهران آمدند ما به وزیر ورزش پیشنهاد دادیم تا با ما مذاکره کنند چون اتفاقاً محل زندگی خود اردوغان همان شهر باشگاه ریزه اسپور است که بنا به دلایلی فرصت صحبت در این مورد به وجود نیامد اما در حال حاضر ما از طریق سفارت ایران لابی هایی را انجام دادیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

او در خصوص جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه، گفت: ما به همه جا متوسل شدیم تا مشکل بدهی های باشگاه پرسپولیس را حل کنیم تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشویم و هواداران به حل این مشکل امیدوار باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: دیروز تصمیم گرفتیم اطلاعیه‌ای را روی سایت باشگاه قرار دهیم مبنی بر اینکه هر کسی از پرسپولیس طلب دارد به باشگاه مراجعه کند و ما بر اساس یک زمان بندی طلب آنها را پرداخت کنیم البته ما این را از هشت ماه پیش شروع کردیم اما به علت نبود یک ساختار اداری مسنجم و سیستم ثبت و ضبط دقیق در باشگاه های ایران مشکلاتی به وجود آمده است. مثلا ممکن است بعضی افراد از ما طلبکار باشند اما ما در سیستم اداری خودمان آن را ثبت نکرده باشیم و یا برعکس. اطلاعیه ای که دیروز منتشر کردیم می تواند ما را در بهبود این اوضاع کمک کند. به زودی زود هر فرد متقاضی که بتواند اسناد مثبته ای ارائه کند ما در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

روغنی در مورد محرومیت مهدی طارمی اظهار کرد: باشگاه باید در مورد مهدی طارمی تصمیم گیری کند. در جلسه دیروز هیات مدیره بحث های مقدماتی انجام شد. مسائل و مواردی که قرار است در دادگاه CAS به آن پرداخته شود مطرح کردیم و بنا شد در جلسه بعدی اطلاعات دقیق تری در این مورد به هیات مدیره ارائه کنیم.

او ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا به صورت مستقیم با هیات مدیره و باشگاه ریزه اسپور مذاکره کنیم و این پرونده را از روند قضایی و دادگاهی خارج کنیم. ما این کار را شروع کردیم و پیام هایی هم رد و بدل شده و اگر نظر مثبتی از باشگاه ترکیه ای دریافت کنیم به طور جدی این روند را ادامه خواهیم داد. در غیر این صورت این مشکل را باید در دادگاه CAS حل کنیم.

روغنی همچنین در خصوص صحبت های اخیر اژه ای، اظهار کرد: آقای اژه‌ای موضوعی را مطرح کردند که در صورت اتفاق افتادن آن ما اسناد و مدارک خود را ارائه خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه بهترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ است، گفت: هم ما و هم برانکو اظهار علاقه کردیم تا قرارداد را تمدید کنیم اما مسائلی هم در این میان وجود دارد. از طرف تیم ملی کرواسی اصرار زیادی برای قرارداد بستن با برانکو دیده شده است. بازی کرواسی با یونان تکلیف این موضوع را مشخص می کند.

او اضافه کرد: نمی توانم در مورد اولویت برانکو به طور دقیق نظر بدهم اما می دانم که برانکو بسیار علاقه مند به ادامه حضور در پرسپولیس است.

روغنی در پایان در مورد لیگ قهرمانان اسیا هم اظهار کرد: پرسپولیس نشان داد که می تواند در سطح لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شود. بازی الهلال یک اتفاق بود. به نظر من اگر حریفان آسیایی به تهران و ورزشگاه آزاد می آمدند مطمئناً می توانستیم به فینال صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: مشرق نیوز

فرم ارسال نظر