logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی تولید مرغ گوشتی در زنجان

-افزایش-۲۰-درصدی-تولید-مرغ-گوشتی-در-زنجان

مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان از افزایش 20 درصدی تولید مرغ گوشتی در شش ماهه نخست سالجاری خبر و گفت:مرغ،بوقلمون و جوجه تولیدی در استان زنجان به خارج از استان صادر می شود.

به گزارش موج رسا; سید محمد علی صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان زنجان در بخش طیور و زنبورعسل اقدامات موثری انجام داده است، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سالجاری 9 میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی گوشتی در استان زنجان انجام شده است.

وی از تولید 3 هزارو 800 تن تخم مرغ در شش ماهه نخست سالجاری در استان زنجان خبر داد عنوان داشت: تولیدات جوجه یک روزه استان زنجان در نیمه نخست سالجاری 23 میلیون و 613 هزار قطعه جوجه بوده است.

مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان از تولید 18 هزارو 350 تن گوشت سفید صنعتی در نیمه نخست سالجاری خبر داد و ابراز کرد: میزان تولید مرغ گوشتی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 20 درصدی مواجه شده است.

صادقی با بیان اینکه یک هزارو 350 تن گوشت بوقلمون در استان زنجان طی شش ماهه نخست سالجاری تولید شده است، تصریح کرد: توزیع هزار اصلحه نهال اصلاح شده توت از اقداماتی است که در نیمه نخست سالجاری در بخش  طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 جعبه تخم نوغان در بین 11 نوغاندار شهرستان طارم توزیع شده است، افزود: در نیمه نخست سالجاری 950 کیلو گرم پیله ابریشم تر در استان زنجان تولید شده است.

مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مرغ، بوقلمون و جوجه تولید شده در استان زنجان به خارج از استان صادر می شود، خاطرنشان ساخت: قیمت تخم مرغ در استان زنجان نسبت به شناسنامه دار بودن،درشت و کوچک بودن و وزن تخم مرغ متفاوت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر