logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۴۲۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اربعین استان زنجان:

اجرای شایسته برنامه‌های فرهنگی در مراسم اربعین امسال با جدیت دنبال می‌شود

اجرای-شایسته-برنامه‌های-فرهنگی-در-مراسم-اربعین-امسال-با-جدیت-دنبال-می‌شود

رئیس ستاد اربعین استان زنجان گفت: اجرای شایسته برنامه‌های فرهنگی در مراسم اربعین امسال با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش موج رسا; رضا حسینی شنبه شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین زنجان که بین اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مراسم اربعین امسال کارها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و به لطف خداوند متعال مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه جلسات مختلفی در این خصوص با همکاری و همراهی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار می‌شود، افزود: اعضای ستاد بازسازی عبتات عالیات استان علاوه بر جمع‌آوری نذورات، کارها را با جدیت دنبال می‌کنند.

رئیس ستاد اربعین استان زنجان با تاکید بر انجام کارهای فرهنگی در خصوص مراسم اربعین گفت: باید در زمینه مسائل فرهنگی باید کارهای موثری در مراسم اربعین امسال انجام شود.

وی با بیان اینکه دغدغه مراسم اربعین امسال بعد از اربعین سال گذشته هر هفته مطرح و پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: جمعه شب یعنی ۲۸ مهر ماه نخستین گروه خادمان اربعین حسینی زنجان اعزام شدند تا مقدمات ارائه خدمات به زائرین فراهم شود.

حسینی تصریح کرد: هرچقدر ما بتوانیم کار فرهنگی را در استان، مرزی که قرار است زائرین از آن عبور کنند و در کشور عراق انجام دهیم به معنای انجام قسمتی از وظیفه خواهد بود.

ذبیح‌الله بابایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر توجه بیشتر به مسائل فرهنگی اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا امسال دغدغه‌ای در خصوص انجام کارهای فرهنگی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی ما در مراسم اربعین موضوعات فرهنگی است، گفت: هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی در این خصوص انجام شده و در این زمینه نیز اداره کل تبلیغات اسلامی با جدیت پیگیر این مسائل از جمله حضور روحانیون است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر