logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تاکید کرد

ضرورت موج آفرینی رسانه های زنجان در خصوص نماز/ وضعیت نماز خوانی در ادارات استان مطلوب است

ضرورت-موج-آفرینی-رسانه-های-زنجان-در-خصوص-نماز-وضعیت-نماز-خوانی-در-ادارات-استان-مطلوب-است

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان برضرورت ایجاد موج از سوی رسانه ها در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد.

سعید ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر در 87 درصد مساجد شهری استان زنجان نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در 60درصد مساجد شهری استان نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می شود،تصریح کرد: در 18 درصد مساجد شهری نیز نماز صبح اقامه می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خاطرنشان کرد: در برخی موارد با کمبود امام جماعت در مساجد ربرو هستیم که این امر مشکلاتی را در اقامه نماز به وجود می آورد.

ناصری با اشاره به اینکه ائمه جماعات در ادارات استان به اقامه نماز می پردازند،ادامه داد: وضعیت نماز خوانی در ادارات استان مطلوب است.

وی با بیان اینکه در برخی ادارات استان با حضور حداکثری نماز جماعت برپا می شود،ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی همکاری مطلوبی در این زمینه دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: در برخی از ادارات شاهد حضور ارباب رجوع در هنگام اقامه نماز هستیم و شرایط خوبی برای نمازگزاران فراهم شده است.

ناصری برضرورت توجه رسانه ها و نشریات استان به موضوع نماز تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید با تولید محتوای مناسب مردم را نسبت به اقامه نماز اول تشویق کنند.

وی با بیان اینکه توصیه بزرگان دین در خصوص نماز باید مورد توجه رسانه ها باشد،خاطرنشان کرد: رسانه ها و فضای مجازی محل مناسبی برای ترویج فرهنگ نماز خوانی در جامعه محسوب می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه همکاری رسانه های استان با ستاد اقامه نماز مطلوب است،گفت: باید این همکاری افزایش یابد.

ناصری فعالیت صدا و سیمای مرکز زنجان را در ترویج فرهنگ نماز مطلوب دانست و گفت: این نهاد اهتمام جدی در این زمینه دارد.

وی گفت: در قالب برنامه های مختلف از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان مساجد موفق معرفی و اهمیت نماز یادآوری می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان برضرورت ایجاد موج از سوی رسانه ها در راستای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: موج آفرینی همواره کارکرد مطلوبی دارد.

ناصری با بیان اینکه تشکیل کانون ستاد رسیدگی به مساجد استان زنجان می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند،افزود: باید برای جلوگیری از موازی کاری این کانون تشکیل شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر