logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان برای خدمت رسانی به زائران اربعین

آمادگی-ناوگان-حمل-و-نقل-عمومی-زنجان-برای-خدمت-رسانی-به-زائران-اربعین-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران با اعلام آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: همه انجمن‌های صنفی مسافربری باید  نظارت دقیق و متعهدانه  داشته و خدمات باید به نحو مطلوبی ارائه شود.
وی با بیان اینکه دریافت کرایه‌ها طبق دستورالعمل و به‌دوراز هرگونه اعمال سلیقه است،تصریح کرد:حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تأمین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس از مهمترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت های مسافربری استان است.
این مسئول با بیان اینکه دراین ایام ارائه سرویس‎های دربستی استان به مناطق مختلف کشور ممنوع است، اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از حداکثر ناوگان عمومی برای ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده می کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: بازدید نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی و سایر نمازخانه‌های واقع در محورهای استان مستمر بوده و بر تأمین امکانات موردنیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی برای زائران تأکید  شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر