logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

مشقت های سفر اربعین به حداقل برسد

مشقت-های-سفر-اربعین-به-حداقل-برسد-

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید در حد توان مشقت های سفر به اربعین به حداقل برسد.

به گزارش موج رسا; 

موسوی در ستاد اربعین استان زنجان اظهار داشت: بحث اربعین در چند سال گذشته شکل گرفته است و علاقه مندان به کربلا مشرف می شوند.

وی برضرورت انتقال فعالیت های اربعین به مردم تاکید کرد و گفت:باید شرایطی فراهم شود که مردم با حداقل ها مایحتاج خود را در اربعین تامین کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: همه مردم این باور را دارند که همه چیز متعلق به اباعبدالله الحسین (ع) است و در این زمینه کمک می کنند.

موسوی گفت: در سال های گذشته مردم چگونه به مشهد الرضا مشرف می شدند اگر چه باید خدماتی مثل خدمات درمانی یا کمک به انتقال مواد غذایی صورت گیرد اما مردم نیز باید حداقل ها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه زیارت هزینه و مشقت دارد اما باید حد توان باید این مشقت به حداقل برسد،گفت: شرایط باید به گونه ای فراهم شود که باری بر روی دستگاه های دولتی یا دولت نباشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: مجموعه استانداری، فرمانداری و دستگاه ها باید همه توان را بگذارند تا موانع پیش روی زائران را بردارند.

موسوی بیان داشت: مجموعه استان همت کند تا ساختارهای فیزیکی برای استراحتگاه فراهم شود.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در این زمینه ضعیف است، افزود: اطلاع رسانی موجب می شود تا امکانات مردمی بیشتر جمع آوری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: هیئت امنای حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در مدیریت و راهبری نقش مهمی داشتند که قابل تقدیر و تحسین است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر