logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۹۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تا ساعاتی دیگر؛

گرامیداشت یوم العباس در زنجان برگزار می شود/آمادگی پایتخت شور و شعور حسینی برای برگزاری مراسم هشتم محرم

گرامیداشت-یوم-العباس-در-زنجان-برگزار-می-شود-آمادگی-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-برای-برگزاری-مراسم-هشتم-محرم

مسئول هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: همه امکانات تجهیز شده و خادمان افتخاری هم برای برگزاری باشکوه  مراسم یوم العباس آماده اند. 

غم پرور در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه این اجتماع 24 معاونت و واحد در قالب 3 هزار و 500 خادم افتخاری به همراه نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و همه مسئولان استانی آماده هستند.

مسئول هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه پارسال نذورات ارادتمندان حسینی در طول مسیر جمع آوری می شود،ادامه داد: امسال هم  گروه های ثابت و سیار با لباس متحد الشکل آماده جمع آوری نذورات در مسیر دسته هستند.

وی گفت:همه عاشقان امام حسین (ع) که امروز نمی توانند در اجتماع یوم العباس زنجان حضور یابند می توانند از طریق  inso@haz.ir نشانی اینترنتی و 20001144 پیامک حسینیه اعظم زنجان در ارتباط باشند.

غم پرور افزود: طرح نیابتی نذر دهندگان هم برای افرادی که ساکن شهرهای مختلف کشور و یا دنیا هستند در نظر گرفته شده است.

مسئول هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: در این طرح نذر دهنده می تواند مبلغ خرید گوسفند نذری را به شماره حساب 1334219222 نزد بانک ملت به نام حسیینه اعظم زنجان واریز کند و پس از آن فیش واریز را به همراه مشخصات کامل نذر کننده به نشانی زنجان ، حسینیه اعظم ارسال کند .

وی گفت: عاشقان اباعبدالله می توانند از طریق شماره تلفن 33323030 با پیش شماره 024 با حسینیه اعظم زنجان در ارتباط باشند.

این مسئول بیان داشت: دسته حسینیه اعظم زنجان امروز بعد از نماز ظهر و عصر در داخل مسجد آغاز می شود و پس از مداحی و روضه خوانی ساعت 13 آغاز می شود .

وی افزود:عاشقان اباعبدالله مسیر فردوسی، سبزه میدان، میدان انقلاب را در این دسته همراهی می کنند و در پایان دعای فرج امام زمان عج را در مقابل بقعه امام زاده سید ابراهیم زمزمه می کنند .

گفتنی است؛آموزش و پرورش استان در اطلاعیه ای اعلام کرد مدارس واقع در مسیر حسینیه اعظم ساعت 11 تعطیل خواهد شد.

دانشگاه سراسری زنجان که 11هزار دانشجوی بومی و غیر بومی دارد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به منظور حضور دانشجویان و اساتید در این اجتماع کلاسهای عصر این دانشگاه برگزار نخواهد شد .

سرهنگ آفریدون، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان هم گفت: با توجه به اینکه طرح ترافیکی در مسیر برگزاری دسته اجرا می شود رانندگان از پارک خودرو در مسیرهای اصلی و اطراف مسیر حسینیه خودداری کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر