logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

نقش تربیتی بانوان موجب تربیت شهید شهریاری ها شد/ شهید حججی راست قامت مثل علمدار کربلا شهید شد

نقش-تربیتی-بانوان-موجب-تربیت-شهید-شهریاری-ها-شد-شهید-حججی-راست-قامت-مثل-علمدار-کربلا-شهید-شد

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نقش بانوان در صحنه های مختلف نظام اسلامی موجب شد تا شهید شهریاری ها تربیت شوند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در همایش زنان ایثارگر اسوه های صبر و مقاومت  استان زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:بانوان ایثارگر زنان قهرمان دوران دفاع مقدس محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان هستیم،گفت: پیامبر گرامی اسلامی می فرمایند" وقتی به معراج رفتم در کنار  عرش الهی نوشته شده بود حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است".

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش بانوان در تربیت فرزندان، گفت: امام حسین (ع) و شهدای عاشورا را بانوانی از جمله حضرت زهرا (س) تربیت کرده اند.

سردار کرمی افزود: بانوان زنجانی نخستین بانوانی بودند که علیه رژیم پهلوی به پا خواسته و قیام کردند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به زیبایی های حضور بانوان در دوران دفاع مقدس، گفت: این زحمات غیر قابل وصف است.

سردار کرمی با اشاره به زمان اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل، بیان داشت:مادران به جای اشک ریختن با چهره خندان و بشاش و با دعا رزمندگان را بدرقه می کردند.

وی با بیان اینکه قبل از عملیات بدر هنگامی که میخواستم به منطقه اعزام شوم، یکی از بانوان زنجانی با خوشحالی همسر خود را بدرقه می کرد و فرزندش کوچکشم هم به تبعیت از مادر با پدر خداحافظی می کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: یکی از مادران شهدای زنجانی که یک فرزندش قبلا شهید بود و دو فرزند دیگر نیز همزمان شهید شده بودند و انتظار می رفت که خیلی ناراحتی کند اما دست بچه کوچکش را نیز گرفته و می گوید این را هم فدا کنم.

سردار کرمی با اشاره به خاطرات مادر شهید بیگدلی در شهرستان خدابنده، گفت: 30 سال مادر اتاق دامادی برای فرزندش را آماده کرده بود و هر روز انتظار می کشید که فرزندش برگردد و برای او عروسی بگیرد.

وی با بیان اینکه در دیدار شهیدان رضایی از مادر خانواده خواستیم خاطره ای تعریف کند، گفت: مادر شهید گفت من خیلی مریض بودم و دوا و دکتر جواب نداد تا اینکه شب فرزندم به خوابم آمد و یک قرص در خواب به من داد و در آن لحظه بیدار شدم و طعم قرص هنوز در دهانم بود و سالم شده بودم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مادر شهید مرداخانی گفت در خواب دیدم صدای داوود می آید و گفت مادر فردا میهمان می آید و من سر در بدن ندارم، شما استقبال کنید.

سردار کرمی با اشاره به نقش بانوان در دفاع مقدس، گفت: علاوه بر نقش تربیتی مادران،در پشت جبهه نیز مادران و بانوان ایرانی به جنگ کمک کردند.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند:" مرد از دامن زن به معراج می رود".

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: نقش بانوان در صحنه های مختلف موجب شد تا شهید شهریاری ها تربیت شوند.

سردار کرمی بیان داشت: هر جا شهید شهریاری در معادلات کم می آورد به نماز پناه برده و با دو رکعت نماز، گره را باز می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال حذف نام شهدا هستند، گفت: شهدایی همچون شهید حججی راست قامت مثل علمدار کربلا شهید می شود .

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: هیچ ابرقدرتی نمی تواند اراده رزمندگان اسلام را بشکند.

سردار کرمی ادامه داد: امروز روز بسیار حساسی است و دشمن می داند با توپ و تانک و موشک و سلاح های پیشرفته نمی تواند اراده ملت ایران را سست کند.

وی افزود: امروز با تهاجم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم و فضای مجازی به جنگ با عقیده آمده است که باید هوشیار باشیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر