logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۸۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سردار کرمی در گفت‌وگو با موج رسا:

شهید حججی در میان تمامی توطئه‌های فرهنگی طوفان به پا کرد/ مردم و نیروهای مسلح ایران تا آخرین قطره خونشان برای دفاع از اسلام مجاهدت می‌کنند

شهید-حججی-در-میان-تمامی-توطئه‌های-فرهنگی-طوفان-به-پا-کرد-مردم-و-نیروهای-مسلح-ایران-تا-آخرین-قطره-خونشان-برای-دفاع-از-اسلام-مجاهدت-می‌کنند-

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ورود پیکر مطهر شهید حججی به کشور گفت: شهید حججی در میان تمامی توطئه‌های فرهنگی دشمن طوفان به پا کرد.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود پیکر مطهر شهید محسن حججی به آغوش وطن اظهار کرد: شهدا در صحنه دفاع مقدس، دفاع از مرزهای کشور و دفاع از حریم و حرم اهل بیت(ع) خالصانه جنگیده و مجاهدت کرده‌اند.

وی افزود: وقتی رزمندگان ما به درجه شهادت نائل می‌آیند تاثیرشان فوق‌العاده است، دشمنان اسلام با تهاجم و شبیخون فرهنگی تلاش می‌کنند عظمت عاشورا، جایگاه شهید و ارزشهای اسلامی را از بین ببرند اما اتفاقاتی مانند شهادت شهید حججی طوفان به پا می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: با شهادت رزمندگانی همچون شهید حججی همه ملت ایران، ملتهای مسلمان و ملتهای بابصیرت برای مبارزه با استکبار و دست نشانده‌های آنان به پا می‌خیزند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا باید بدانند که ملت ایران، جوانان، بسیجیان و نیروهای مسلح ما همه مانند شهید حججی هستند.

سردار کرمی با بیان اینکه مقاومت ادامه دارد، تاکید کرد: دشمنان ما بدانند که ما تا آخرین قطره خون از اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت، خون پاک شیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش، خون پاک شهدای میهن عزیزمان و این سرزمین امام زمانی دفاع خواهند کرد.

وی بیان کرد: عاشورا سراسر درس مقاومت و ایستادگی است و ما نیز در این راستا زیربار ظلم نخواهیم رفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر