logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

بزرگداشت دفاع مقدس، بزرگداشت عزت و شرف است

بزرگداشت-دفاع-مقدس،-بزرگداشت-عزت-و-شرف-است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بزرگداشت دفاع مقدس بزرگداشت عزت و شرف است، در دوران دفاع مقدس رزمندگان به امام حسین (ع) تاسی کردند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی متین در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به تقارن گرامیداشت دفاع مقدس و ماه محرم،اظهار داشت: این تقارن زمانی میمون و مبارک است.

وی ادامه داد: تقارن معنوی بین دفاع مقدس و محرم موجب رشد و تعالی انسان می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: حادثه عاشورا در دهه 60 هجری به وجود آمد و مدافعان دین مبین اسلام در دهه 60 دیگری دفاع مقدس را رقم زدند که در واقع باید گفت به حسب اعتقاد این دو باهم متقارن بودند.

حجت الاسلام متین جاودانگی و مانایی دفاع مقدس را به دلیل درس گرفتن از مکتب عاشورا عنوان کرد و گفت: اگر چه دشمنان ابا عبدالله تلاش کردند تا ایشان را در قتلگاه به فراموشی بسپارند، اما مانایی حادثه عاشورا موجب شد تا امروز هم این نام بلند آوازه شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به خیال اینکه شهدای نظام اسلامی را در شلمچه دفن کنند،دیگر نامی از انقلاب اسلامی باقی نمی ماند،جنگ را علیه نظام اسلامی تحمیل کردند،گفت: گر چه حسین بن علی در گودال قتلگاه افتاد اما پس از یک هزار و 400 سال این نام بلند و پرآوازه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم به دلیل مانایی حق،نمی گذارد فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس از بین رود.

حجت الاسلام متین یادآور شد: کسی که راه و سیره امام حسین (ع) و فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه دارد، خود را زنده نگهداشته است.

وی بزرگداشت دفاع مقدس را بزرگداشت عزت و شرف دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان به امام حسین (ع) تاسی کرده و به همین دلیل مانا و ماندگار شدند.

این مسئول بیان داشت:هر کس به دفاع مقدس خود را نزدیک کند او هم مانا می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: ما نیروهای نظامی و انتظامی هم باید دوران دفاع مقدس افتخار کنیم،گرچه جنگ تمام شد اما دفاع ادامه دارد آنچه به ما آبرو می دهد دفاع مقدس است.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه پای قدرتمند خود را نباید با عصای بیگانه عوض کرد، گفت: آنچه به ما آبرو داد دفاع مقدس و راه سید الشهدا بود،مذاکره هیچ گاه عزت آور نیست.

وی با اشاره به اینکه نشانه های کشانده شدن ایثارگری های رزمندگان اسلامی دهه 60 به دهه 90 را با شهادت شهید حججی می بینیم،افزود: جوانان امروز از جوانان دهه 60 درس می گیرند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر