logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هیئت زمینه تربیت نسل اهل بیتی را فراهم می کند/ هدف دشمن تهی کردن هیئت های مذهبی است

هیئت-زمینه-تربیت-نسل-اهل-بیتی-را-فراهم-می-کند-هدف-دشمن-تهی-کردن-هیئت-های-مذهبی-است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئت های مذهبی می توانند زمینه تربیت نسل اهل بیتی را فراهم کنند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در همایش پرچم‌داران بصیرت ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: هیئت های مذهبی باید در ایام محرم با برنامه ریزی های لازم نسبت به اجرای برنامه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قرائت قرآن و توجه به جایگاه و ارزش قرائت قرآن کریم باید مورد توجه هیئت های مذهبی باشد،خاطرنشان کرد:  باید از ظرفیت هیئت ها برای اجرای مطلوب برنامه ها در ایام محرم استفاده شود.

این مسئول بیان داشت:حرکت در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) موجب برکت در زندگی می ‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت توجه به نقش و جایگاه هیئت های مذهبی تاکید کرد و گفت: باید نقاط ضعف و قوت هیئت های مذهبی بررسی و تحلیل شود.

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی باید زمینه ای را فراهم آوردند که به فرموده مقام معظم رهبری جوانان با شور به هیئت آمده و با شعور خارج شوند.

وی برضرورت معرفت افزایی از سوی هیئت های مذهبی تاکید کرد و گفت: اگر هیئتی به این امر برسد که وظیفه آنها معرفت‌افزایی است در این فضای گناه و بحران زده اجتماعی مشکلی نخواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه عدم اصلاح رفتار شخصی یک جوان که به هیئت می رود رفتار زیبنده ای نیست،ادامه داد:محور فعالیت‌ها در هیئت باید به روز و تاثیرگذارتر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزایش سطح آگاهی و بصیرت را از وظایف هیئت ها عنوان کرد و گفت: ما به دنبال هیئتی هستیم که بصیرت‌افزایی کرده و از این طریق سطح آگاهی جامعه افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام صفی یاری وظیفه اصلی هیئت های مذهبی را دفاع از آرمان‌های امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: هدف امام حسین (ع) اصلاح امت بوده و این امر هدف قیام اباعبدالله الحسین قرار گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت فوق‌ العاده هیئت های مذهبی در جریان‌سازی گفت: در واقع از سال 1342 انقلاب اسلامی با محوریت هیئت ها شکل گرفته است و انقلاب اسلامی مولود هیئت های مذهبی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان هدف دشمن را تهی کردن هیئت های مذهبی دانست و گفت: هیئت می تواند زمینه تربیت نسل اهل بیتی را فراهم کند.

حجت الاسلام صفی‌یاری برضرورت توجه به موقعیت غدیری در ایام ماه ذی الحجه تاکید کرد و افزود: نباید موقعیت غدیری در ماه ذی الحجه تضعیف شود.

وی با بیان اینکه باید نسل های جامعه با فلسفه غدیر و امامت و ولایت آشنا شود،بیان داشت:فضای غدیری در استان زنجان باید از عید قربان تا 25 ذی الحجه ادامه داشته باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر