logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مخاطبان چشم انتظار محتوای غنی از منبرها هستند

مخاطبان-چشم-انتظار-محتوای-غنی-از-منبرها-هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جامعه امروز از نظر آسیب های اجتماعی نیازمند اصلاح بوده و مخاطبان انتظار دارند وعاظ محتوای غنی را در منبرها ارائه کنند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در همایش طلایه داران تبلیغ، اظهار داشت:امام حسین (ع)، شهید سرافراز کاروان امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی با اشاره به انجام تحلیل هایی از وضعیت استان زنجان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر،ادامه داد: در مواجهه با منکرات ملاحظه کاری هایی انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: نماز خمیرمایه مسلمانی است که اهتمام عمومی به برگزاری نماز در زنجان مناسب است.

حجت الاسلام صفی یاری برضرورت توجه به اقامه نماز صبح در مساجد استان زنجان تاکید کرد و گفت: در بیشتر مساجد استان نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مردم باید در ایام محرم مورد توجه مبلغان باشد،خاطرنشان کرد:مقام معظم رهبری در دیدار حوزویان با ایشان تاکیدانی داشتند که باید مورد توجه مبلغان باشد.

این مسئول با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری عصر حاضر چهار ویژگی دارد که باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

حجت الاسلام صفی یاری حاکمیت نظام اسلامی یکی از ویژگی های عصر حاضر عنوان کرد و گفت: از دیدگاه حضرت آقا اگر نتوانیم در این عصر جوانان را متدین بار آوریم،زمان دیگر امکان کمتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرخوردگی نظام لیبرالیسیم و کمونیسم یکی دیگر از ویژگی های این عصر است،ادامه داد: وجود وسایل ارتباطی فراگیر از دیگر ویژگی ها است که می توان مرادوات علمی را داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مخاطبان ما همچنان چشم انتظار محتوای غنی از منبرها هستند،گفت: ضروری است با مطالعات کافی و تحلیل های درست منبرهای با محتوا داشته باشیم.

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری منبرها و سخنرانی ها باید سازنده باشد و کاری کنیم که جوانان با شور به پای منبرها آمده و با شعور خارج شوند.

وی برضرورت توجه به اصلاح الگوی مصرف از سوی شبکه تبلیغی استان تاکید کرد و گفت: مردم باید به پرهیز از خرید کالای قاچاق دعوت شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امام حسین (ع)،شهید اصلاح امت است،گفت:جامعه امروز از نظر آسیب های اجتماعی نیازمند اصلاح است.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به وضعیت طلاق، اعتیاد در جامعه که به وضعیت نگران کننده ای رسیده است،بیان داشت: باید بر اساس نهضت اصلاحی سید الشهدا (ع) با موضوع مدیریت،کنترل آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

وی تقارن هفته دفاع مقدس با آغازین روزهای محرم را فرصت بسیار خوبی برای تبیین اشتراکات انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا عنوان کرد و افزود:باید تحلیل های درستی از دوران دفاع مقدس ارائه شود تا روح عاشورایی در بین مردم و به ویژه جوانان دمیده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در خصوص مدیریت مصرف آب مبلغان می توانند فعالیت های خود را انجام داده و برای حل این موضوع کمک کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر