logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۷۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

دختران و بانوان به حضرت معصومه(س) اقتدا کنند

دختران-و-بانوان-به-حضرت-معصومه(س)-اقتدا-کنند-
دشمنان در صدد هستند که بنیان خانواده را متزلزل کنند و در جامعه جوانان باید از بزرگان و ائمه اطهار(ع) الگو برداری کنند و دختران و بانوان به حضرت معصومه(س) اقتدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت باید در نظر داشت قبل از دین مبین اسلام در زمان جاهلیت مردم دختران را زنده به گور می‌کردند با ورود اسلام ناب محمدی به زن ارزش و جایگاه ویژه تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید

حضرت محمد(ص) دخترشان فاطمه زهرا(س) را از صمیم قلب دوست داشتند و دست دختران خود را می‌بوسیدند و این امر بیانگر جایگاه، پایگاه و عزمت دختران در جامعه بود.

امروزه با توجه به اینکه خانواده ایرانی یک خانواده با ریشه است باید سعی شود بر روی تربیت صحیح فرزندان وقت و انرژی کافی در نظر گرفته شود.

خانواده‌ها باید آگاه باشند چرا که امروزه دشمنان در صدد هستند بنیان خانواده‌های ایرانی را به طرق مختلف سست کنند و جوانان و نوجوانان را به سمت اهداف پلید خود بکشانند و سعی دارند عفت‌زدایی در جامعه صورت گیرد.

دشمنان اعتراف می‌کنند که در جنگ سخت مقابل ملت ایران شکست خورده‌ایم و اگر بخواهیم مردم را دچار دگرگونی کنیم باید برنامه‌های کاربردی برای متلاشی شدن خانواده‌ها ارائه دهیم چرا که آنها پی به اهمیت و جایگاه خانواده ایرانی و اسلامی برده‌اند و می‌دانند اصول تربیتی در جامعه به خانواده مرتبط است.

دشمنان خانواده را نشانه گرفته‌اند و خانواده‌ها نسبت به این موضوع حساس باشند و برای تربیت درست فرزندان تلاش کنند تا دشمن نتواند به اهداف خود دست یابد.

بهترین راه مقابله با تهاجمات دشمن انتخاب الگو از رفتار و اخلاق ائمه اطهار(ع) است و کسانی که از سیره و منش این عزیزان پیروی کنند به مقصد و سعادت خواهند رسید و لازم است دختران و بانوان به حضرت معصومه(س) اقتدا کنند تا دچار گمراهی نشوند و ایشان بهترین الگو برای نوجوانان است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر