logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۷۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

مشکل تردد چندین ساله در ابهر حل شد

مشکل-تردد-چندین-ساله-در-ابهر-حل-شد
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: مسیر ورودی محله سید‌الساجدین که از مهمترین مطالبه اهالی شهر بود، مورد بازگشایی قرار گرفت.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در راستای سیاست‌های بازگشایی معابر در دوره ششم شورای شهر به همت شورا و شهرداری مسیر ورودی محله سید‌الساجدین که از مهمترین مطالبه اهالی شهر بود و یکی از کریدورهای اصلی که منتهی به خیابان امام (ره) می‌شد مورد بازگشایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه توجه به بازگشایی معابر و کوچه‌های مورد نیاز شهر یکی از اولویت‌های این دوره از شورا است، گفت: در همین راستا دو دهنه مغازه تجاری با مساحت ۵۳ متر مربع مورد توافق قرار گرفت، امیدواریم این پروژه که مورد استفاده همگان خواهد بود.

بهاوری تصریح کرد: خواسته چندین ساله مردم شهر ابهر بازگشایی مسیر المهدی در منطقه مادبافت ابهر بود، که این کار در ماه گذشته انجام شد که امیدواریم با این بازگشایی رفت و آمد و عبور و مرور در این مسیر تسهیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: با مشارکت سرمایه‌گذاران و کسانی که از بابت بازگشایی مشارکت کردند که در حدود ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع معبر زمینه خیابان المهدی شد که امیدواریم این افتتاح‌ها باعث شود شهری آباد و شهروندی فعال داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر