logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۷۴۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

حضور مردم در انتخابات از ارکان اصلی انقلاب است

حضور-مردم-در-انتخابات-از-ارکان-اصلی-انقلاب-است
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه آنچه که در امر انتخابات مهم است حضور مردم و مردم سالار بودن آن است گفت: حضور مردم در انتخابات از ارکان اصلی انقلاب است.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم در نظام جمهوری اسلامی است که توجه به آن جمهوریت نظام مقدس و روی کار آمدن مردم در عرصه‌های مختلف را نشان می‌دهد اظهار کرد: جمهوریت یک بخش جدا ناپذیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که یک رویکرد کلان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با حضور و مشارکت مردم انتخابات معنای حقیقی می‌یابد که در ادوار مختلف همچنان شاهد حضور گسترده مردم بودیم و این یعنی مردم در انتخاب مسئولیت‌ها در جامعه سهیم هستند. 

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان عنوان کرد: کشور در دوره‌های مختلف با فراز و نشیب‌هایی روبرو بوده و در همه دوره‌ها حضور مردم نقش تعیین کننده در سرنوشت کشور دارد.

حجت‌الاسلام یوسفی ابراز کرد: بعد از انقلاب، مردم با حضور محکم و با معنای خود در تمام عرصه‌ها به صورت جدی نقش جمهوریت را در جامعه معنا بخشیدند و این بیانگر اتحاد میان آنها است.

وی گفت: دوره دوم انتخابات مانند دوره اول مهم و سرنوشت‌ ساز است و در حوزه زنجان مردم با توجه به اینکه دوره اول استقبال، حضور و تنوع کاندیدها بیشتر بود این دوره بین دو نفر از کاندیدها باید یکی را برگزیده و انتخاب کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تصریح کرد: دوره دوم انتخابات نیز مانند دوره اول باید جدی گرفته شود چرا که سرنوشت‌ساز است و همه مردم دقت لازم داشته باشند تا بتوانند افراد اصلح را انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر