logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۷۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با موج‌رسا:

محرومیت‌زدایی مهمترین دستاوردهای بسیج سازندگی است

محرومیت‌زدایی-مهمترین-دستاوردهای-بسیج-سازندگی-است
نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج سازندگی دستاورد اصلی انقلاب است که باعث شکوفایی انقلاب و آرمان‌های منتهی به آن شده است گفت: محرومیت‌زدایی مهمترین دستاوردهای بسیج سازندگی است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بسیج سازندگی شیرین‌ترین میوه انقلاب است که تمام آنچه امام راحل دوست داشتند را در خود رشد و پرورش داده است اظهار کرد: امام خمینی(ره) مشارکت مردم در تمام امورات کشور را مهم دانستند و طبق تمام آموزه‌های دینی بسیج سازندگی حضور پر رنگ مردم در تمام عرصه‌ها داوطلبانه برای کمک به افراد نیازمند است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بسیج سازندگی نقش مهمی برای توسعه و آبادانی مناطق از جمله محروم داشته که بعد از پیروزی انقلاب همه جانبه دست به محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم زده است و تاکنون خوش درخشیده است.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیج سازندگی در هر مقطع از انقلاب تا به امروز حضور فعال داشته است که یک حرکتی مردمی و برای مردم برشمرده می‌شود. 

حجت‌الاسلام باقری ابراز کرد: در بسیج سازندگی مهمترین رکن رسیدگی به نقاط دارای کمبود است که در مرحله اول شناسایی و اقدامات اساسی برای حل مشکلات مردم در نظر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی دستاورد مهم انقلاب برای پیشرفت و ترقی محسوب می‌شود پیشرفتی که با حضور و مشارکت مردم رنگ و بوی دیگر پیدا می‌کند پیشرفتی که جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور مردم در قالب بسیج و تفکر بسیجی بسیار تاثیر گذار است و پیروزی کشورمان در جریان 8 سال دفاع مقدس اتفاق مهمی بود که رخ داد و در این جنگ نابرابر مردم ایران پیروجوان، بزرگ و کوچک و زن و مرد دست در دست هم برای غلبه بر دشمن متحد شدند و نتیجه آن پیروزی بود و این یک اتفاق بزرگ در تاریخ شمرده می‌شود که به دست شهدا، رزمندگان، ایثارگران و... به وجود آمد. 

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: در تمامی حوزه‌ها اعم از آموزشی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور و مشارکت مردم با بسیج تاثیر‌گذار بود.

وی گفت: بسیج سازندگی در حل مشکلات کشور نقش مهمی داشته است و یک سرمایه اجتماعی برای مردم و کشور محسوب می‌شود.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: سرمايه‌ای که امروزه از آن به عنوان نگاه امیدوارانه برای جامعه‌ حساب می‌آيد.

وی ابراز کرد: اگر بخواهیم بسیج سازندگی را از ابعاد مختلف مورد تحلیل قرار دهیم بعد محرومیت‌زدایی آن پر رنگ تر و کاربردی‌تر است که به قشر محروم جامعه کمک‌رسانی می‌شود.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیج سازندگی دستاورد اصلی انقلاب است که باعث شکوفایی انقلاب و آرمان‌های منتهی به آن شده است که مهمترین ارمغان انقلاب به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر