logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

تامین زمین پروژه‌های نهضت ملی مسکن زنجان

تامین-زمین-پروژه‌های-نهضت-ملی-مسکن-زنجان
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی زنجان، عبدالله حیدری بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی وظایف بسیار مهمی دارد، گفت: تحصیل زمین، تعیین‌تکلیف اراضی، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر،‌ اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه این معاونت ۷۸۰ مورد پرونده حقوقی در دست دارد، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهد.  

وی بیان داشت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری شهر زنجان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر