logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۷۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ:

۹۰ درصد خودروها در زنجان تک‌سرنشین تردد می‌کنند

۹۰-درصد-خودروها-در-زنجان-تک‌سرنشین-تردد-می‌کنند
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه با اندکی مشارکت می‌توان ترافیک در شهر را کنترل کرد، گفت: 90درصد وسایط نقلیه در زنجان تک سرنشین هستند.

سید پیمان شبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در ساعات پیک ترافیک صبحگاهی سه محور پل گلشهر، خروجی ثمین و میدان بسیج در زنجان دارای بار ترافیک شدید است که بر میزان حجم ترافیک در شهر تاثیر دارد اظهار کرد: از آنجا که 90 درصد وسایل نقلیه در زنجان تک سر نشین هستند و این امر باعث افزایش حجم ترافیک مخصوصا در محورهای یاد شده می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طی تحقیقات به عمل آمده در مسیر گلشهر کاظمیه بیشتر افراد دارای مسیر یکسان در ساعات اوج ترافیک هستند و با مدیریت لازم می‌توان به جای اینکه هر نفر یک وسیله برای تردد در خیابان داشته باشند ابراز کرد: افراد داری مسیر مشترک با هم با یک خودرو رفت و آمد کنند که این امر تاثیر مثبت در کاهش ترافیک در مسیرها و محورهای یاد شده دارد.

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ عنوان کرد: با اندکی مدیریت می‌توان ۲۰ درصد ترافیک در شهر را کنترل کرد و این امر تاثیرات مثبت بر روح و روان رانندگان داشته و تاثیرات مثبت بر کاهش استرس در حین رانندگی دارد.

شبیری تاکید کرد: ایرادهای زیادی در مورد ترافیک درون شهری وجود دارد که اگر برطرف نشود هیچ کمکی به روان شدن ترافیک در سطح شهر نخواهد کرد.  

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : بی واسطه ] [ ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ]
سوژه‌های روز خوب پوشش میدین ممنونم متاسفانه خودروهای تک سرنشین حجم ترافیک تو شهر زیاد کرده و کسی هم پاسخگو نیست.
فرم ارسال نظر