logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۱۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

خیزش دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی نماد حق طلبی است

خیزش-دانشجویان-علیه-رژیم-صهیونیستی-نماد-حق-طلبی-است
محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس در فلسطین و غزه مدتهاست که از مرزهای کشورهای اسلامی و محور مقاومت فراتر رفته است و در سراسر جهان انسان‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه به میدان آمده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امروز اعتراضات ماه‌های اخیر مردم جویای حقیقت و عدالت در کشورهای حامی رژیم خونخوار صهیونیستی، دیگر محدود به تظاهرات مردم در خیابان‌ها نیست بلکه با نفوذ در قشر تحصیل کرده و دانشگاهی، شکلی منسجم‌تر، خود را در قالب اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد؛ اعتراضاتی که بی‌شک با ورود اساتید و دانشجویان، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.

بیشتر بخوانید

مقابله با این اعتراضات دانشجویی، آن هم به شکل ضرب و شتم و دستگیری گسترده دانشجویان و هتک حرمت استادان دانشگاه در آمریکا و حتی تهدید و اجبار روسای دانشگاه‌ها به برکناری و استعفا، حکایت از آن دارد که حکام رژیم صهیونستی و هم پیمانانشان در سراشیبی سقوط قرار گرفته و آنچه تا کنون درباره آزادی در گوش دانشجویان غرب خوانده‌اند در حال باطل شدن است.

گسترده شدن اعتراضات در ده‌ها دانشگاه آمریکا و کشیده شدن زبانه‌های آن به دانشگاه‌هایی در انگلیس و فرانسه و …، با خطاهای محاسباتی چندین باره حاکمانشان رژیم صهیونیستی را به باتلاقی عمیق که راه نجاتی در آن نیست خواهد کشاند.

 بی شک این اعتراات دانشجویی ثمره مقاومت مردم مسلمانی است که با صبر خویش شب ظلمت را به صبح صادق گره خواهند زد و وعده الهی در فتح جهان توسط مستضعفان عالم تحقق پیدا خواهد کرد.

بی شک خون، اندیشه و مکتب حاج قاسم سلیمانی در بارور کردن درخت تنومند مقاومت ثمره‌ای جز رسیدن پیام این محور در جهان به گوش آزادیخواهان ندارد چرا که در اندیشه ما «خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود» اینک نه تنها در کشورهای اسلامی که در قلب آمریکا و اروپا مکتب انسان ساز حاج قاسم در حال یارگیری است و مایه رویش انسان‌هایی بیدارتر و مصمم‌تر برای نهضت و تحکیم و تقویت گفتمان الهام‌بخش مقاومت در سراسر گیتی خواهد شد. 

این بی شک بخش دیگری از عملیات وعده صادق که استادان و جوانان دانشجو از هر دین و آئینی در قلب آمریکا و اروپا را به میدان کشانده است. 

امروز آرمان‌های انقلاب خمینی کبیر فراتر از مرزهای جغرافیایی و ملت‌ها رفته است و به برکت خون شهدا و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است و چه بسا هراس استکبار از تحقق این آرمان و اندیشه در قلب آمریکاست که با توسل به زور و قوه قهریه و تهدید در برابر حرکت آزادیخواهانه دانشجویان و اساتید برآمده‌اند.

اکنون که دانشجویان در آمریکا و اروپا، اراده خود برای ایستادگی در برابر ظلمت و سیاهی را فریاد می‌زنند و با وجود مقابله گسترده پلیس و دستگاه‌های امنیتی، نه تنها از مسیر خود منحرف نشده بلکه اعتراضات را گسترده‌تر نموده‌اند، به آنها پیام می‌دهیم که ما دانشجویان ایرانی تا لحظه رهایی قدس در کنار شما خواهیم ایستاد و با رهبر و راهنمایی‌های حکیم بصیرمان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای طومار این غده سرطانی را درهم خواهیم پیچید. 

به آنها پیام می‌دهیم از پای ننشینید برای رهایی بجنگید و آرمان آزادی فلسطین را فریاد بکشید که مانیز این آرزوی دیرینه همه شهدای مان را فریاد خواهیم کشید و با ایستادگی و رادمردی در ورزگاری نزدیک سرافرازانه همراه با شما جشن آزادای فلسطین را در بیت المقدس برپا خواهیم نمود. 

درود سلام بر شهدای محور مقاومت دورد و سلام بر شما آزادیخواهان جهان ...

دکتر رویا کرمی/ رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر