logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۷۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

عرضه مستمر لاستیک از طریق پلتفرم‌های داخلی در زنجان

عرضه-مستمر-لاستیک-از-طریق-پلتفرم‌های-داخلی-در-زنجان
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تایر خودرو به نرخ دولتی در روزهای زوج هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در پلتفرم قبضینو عرضه می‌شود گفت: تنها مشکل در عرضه لاستیک پراید مشکل وجود دارد.

حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: مالکان خودرو‌ها در استان زنجان در طول روزهای زوج؛ شنبه، دوشنبه و چهارشنبه می‌توانند با مراجعه به پلتفرم قبضینو جهت دریافت لاستیک دولتی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در روزهای زوج ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر بر اساس سبدی که عاملین عرضه لاستیک در پلتفرم بارگذاری می‌کنند، امکان ثبت نام برای دریافت تایر فراهم می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل تعداد کم لاستیک سریعا آمار پر می‌شود، گفت: همین امر گاها سبب می‌شود تا عرضه مطابق با تقاضا نباشد و عده‌ای نتوانند ثبت نام کرده و تایر به نرخ دولتی دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۵۰ هزار حلقه لاستیک از طریق پلتفرم به نرخ دولتی و مصوب توزیع شد.

منصوری با رد هرگونه ادعا مبنی بر قطعی پلتفرم قبیضینو، تصریح کرد: این پلتفرم در حال به روزرسانی است و ویژگی‌های جدید در حال اضافه شدن به آن است تا کارهای مردم هنگام استفاده از پلتفرم تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ عامل عرضه لاستیک در استان وجود دارد، گفت: به محض خرید، کالا در پلتفرم بارگذاری می‌شود. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اذعان کرد: در سال گذشته تقریبا دریافت اغلب لاستیک خودروها با مشکلاتی مواجه بود اما مشکل عرضه تقریبا به حداقل رسیده و تنها در عرضه لاستیک خودرو پراید مشکل وجود دارد و امیدواریم تا سه ماه آینده مشکل رفع شود.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی تاکید کرد و افزود: گاها برخی افراد با اینکه نیازی به خرید تایر خودرو ندارند اما اقدام به خرید دولتی کرده و با قیمت بالاتر در بازار عرضه می‌کنند در صورتی که باید مردم در صورت نیاز اقدام به خرید کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر