logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۶۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره:

روز قدس نماد حمایت مسلمانان از مظلومان جهان است

روز-قدس-نماد-حمایت-مسلمانان-از-مظلومان-جهان-است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره گفت: روز قدس روزی است که ملت‌های آزاده و مشتاق جهان می‌توانند هرچه فریاد و اعتراض در گلو دارند بر علیه رژیم جنایتکار اسرائیل و همراهان آنها سر دهند و صدای خود را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نبض سحر، محمد حسین سلیمی با اشاره به گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس نماد ایستادگی و یکی از ابتکارات امام در نهادینه کردن مبارزه جهان اسلام با رژیم اشغالگر قدس بود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: امسال به دلیل جنایت‌های وحشتناک رژیم کودک‌کش صهیونیستی و به شهادت رسانیدن مستشاران نظامی ایران در دمشق برگزاری راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره یادآور شد: روز قدس روزی است که ملت‌های آزاده و مشتاق جهان می‌توانند هرچه فریاد و اعتراض در گلو دارند بر علیه رژیم جنایتکار اسرائیل و همراهان آنها سر دهند و صدای خود را به گوش جهانیان برسانند.

سلیمی با اشاره به اینکه روز قدس مصداق بارز مبارزه جبهه حق و باطل است که از هزاران سال قبل آغاز و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در همه دنیای اسلام، مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین و بیزاری جستن از رژیم کودک‌کش اسرائیل را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی همچنین با دعوت از مردم ولایتمدار شهرستان خرمدره تاکید کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار خرمدره نیز همگام با سایر شهرهای کشور در راهپیمایی روز قدس حضور حداکثری خواهند داشت و حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

لازم ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال‌جاری مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت 10 و نیم صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان قائم(عج) برگزار و با قرائت قطعنامه، سخنرانی و اقامه نماز پرشکوه جمعه خاتمه خواهد یافت.

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر