logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

کودک سه ساله ماهنشانی دچار قطع عضو، به تهران منتقل شد

کودک-سه-ساله-ماهنشانی-دچار-قطع-عضو،-به-تهران-منتقل-شد-
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با بیان اینکه ظهر امروز طی اعلام حادثه قطع عضو کودک سه ساله اورژانس نیروهای امداد به سرعت به روستای کاکا از توابع شهرستان دندی اعزام شدند گفت: کودک سه ساله ماهنشانی دچار قطع عضو، به تهران منتقل شد.

 داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه درطی اعلام حادثه قطع عضو کودک سه ساله اورژانس نیروهای امداد به سرعت به روستای کاکا از توابع شهرستان دندی اعزام شدند گفت: اقدامات اوليه جهت یاری به این کودک در محل حادثه انجام شد و کودک به درمانگاه شهرستان دندی و از آنجا توسط بالگرد به البرز بعد به بيمارستان امام خمینی(ره) تهران انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: پس از بررسی‌های اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس کودک سه ساله‌ای که دچار قطع عضو از ناحیه مچ دست شده بود به سرعت برای دریافت خدمات درمانی از طریق بالگرد به استان البرز اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: کودک دچار قطع عضو ماهنشانی به دلیل بریدگی دست که توسط دستگاه علف زنی رخ داده بود با توجه به شرایط جسمانی وی از استان البرز با بالگرد به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

تقی‌لو گفت: این حادثه در ساعت ۱۲:۴۷ دقیقه رخ داده است و پایان ماموریت اورژانس در محل حادثه ۱۸:۱۰ دقیقه ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ]
نه نه نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا مراقب نبود
فرم ارسال نظر