logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مخابرات شهرستان ماهنشان خبر داد:

تسریع در ارائه خدمات 16 نهاد و سازمان ماهنشان با اتصال به شبکه فیبرنوری

تسریع-در-ارائه-خدمات-16-نهاد-و-سازمان-ماهنشان-با-اتصال-به-شبکه-فیبرنوری
رئیس اداره مخابرات ماهنشان با بیان اینکه ۱۶ نهاد و سازمان در سطح شهرستان ماهنشان به فیبر نوری دسترسی دارند و از سرویس‌های مورد نظر بر روی فیبر بهره‌برداری می‌کنند گفت: با این اتفاق خدمات‌رسانی این مراکز تسریع پیدا کرده است.

عباس یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۱۶ نهاد و سازمان در سطح شهرستان ماهنشان به فیبر نوری دسترسی دارند و از سرویس‌های مورد نظر بر روی فیبر بهره‌برداری می‌کنند که این اقدام ارائه خدمات در این مراکز را تسهیل کرده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از اوایل دهه ۹۰ امکان واگذاری فیبرنوری در قالب قرارداد اختصاصی فراهم بوده است و برخی ادارات با عقد قرارداد و اجرای فیبر اختصاصی به این شبکه پرسرعت متصل شدند.

رئیس اداره مخابرات ماهنشان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد بیشتری از ادارات در ماهنشان و دندی به شبکه فیبرنوری متصل شدند و در حال بهره‌برداری هستند.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۳ هم واگذاری سرویس‌های مبتنی بر فیبرنوری به اشخاص حقیقی و حقوقی ادامه خواهد داشت. 

یوسفی با بیان اینکه مخابرات آمادگی دارد با شرایط مربوطه به متقاضیان فیبرنوری خدمات ارائه دهد، بیان کرد: روستاها و نقاط در مسیر عبور کابل فیبرنوری از جمله ماد آباد، ایلی‌بلاغ، خلج و سرپل در صورت تامین تجهیزات و امکان برای واگذاری سرویس اینترنت و... به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات ماهنشان افزود: فیبرنوری یک بستر ارتباطی پر ظرفیت است که اکثر مراکز مهم شهری یا روستایی و بعضی سکوها و ایستگاه‌های مخابراتی

جاده‌ای یا روستایی شهرستان به شبکه فیبرنوری متصل هستند.

وی مطرح کرد: عموم مشترکین تلفن همراه اول از مزایای ظرفیت و سرعت فیبرنوری بهره‌برداری می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر