logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان:

جاده‌های ماهنشان در ایام نوروز بدون تصادف بود

جاده‌های-ماهنشان-در-ایام-نوروز-بدون-تصادف-بود
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان گفت: خوشبختانه نوروز امسال در تصادفات جاده‌ای شهرستان ماهنشان موارد جرحی و فوتی نداشتیم.

مهدی مینا‌خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: خوشبختانه نوروز امسال در تصادفات جاده‌ای شهرستان ماهنشان موارد جرح و فوتی نداشتیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۲ نفر در تصادفات جاده‌ای شهرستان فوتی داشتیم که امسال این آمار به صفر رسیده است.

معاون عملیات پلیس راه استان زنجان مطرح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای شهرستان ماهنشان، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه از اصلی‌ترین دلایل تصادف در جاده‌های این شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: مشکل اصلی جاده‌های شهرستان ماهنشان و شهر دندی کوهستانی بودن محورها و پیچ‌های خطرناک و وجود پیچ‌های منتهی به پرتگاه است‌.

مینا‌خانی افزود: در برخی مناطق حادثه‌خیز در صورت امکان جاده تعریض شده و با نصب گاردریل و یا خاک‌ریزی به شکل دپو ایمن‌سازی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در مناطقی که نیاز به اصلاح داشته، پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و به علت کمبود اعتبار از طرف اداره راه اقدامی در این مناطق صورت نگرفته است.

معاون عملیات پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار محورهایی که عمدتا تصادف در آن مناطق تصادفات رخ می‌دهد تعریض و یا اصلاح انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر