logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۶۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ماهنشان خبر داد:

اجرای طرح جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های شهری در ماهنشان

اجرای-طرح-جمع‌آوری-مکانیزه-زباله‌های-شهری-در-ماهنشان
شهردار ماهنشان با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری زباله‌های ماهنشان به صورت مکانیزه گفت: تعدادی از سطل‌های مکانیزه در مکان‌های مشخص شده قرار گرفتند و در تلاشیم امسال این طرح به صورت کامل در سطح ماهنشان اجرا شود.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طرح جمع آوری زباله‌های ماهنشان به صورت مکانیزه در حال اجرا است و تعدادی از سطل‌های مکانیزه در مکان‌های مشخص شده قرار گرفتند و ما در تلاشیم امسال این طرح را به صورت کامل به اجرا در بیاوریم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۱۸ سطل مکانیزه در سطح شهرستان به کار گرفته شده است گفت: قصد داریم طی چند ماه آینده سطل‌های موجود در سطح شهرستان را به حالت مکانیزه تبدیل کنیم.

ملکی مطرح کرد: با اجرای کامل این طرح، سطل‌های قدیمی از سطح شهر جمع آوری خواهد شد و جای خود را به سطل‌های مکانیزه خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: از مزایای استفاده از این سطل عدم دخالت کارگران در امر جمع آوری و رعایت بهداشت و عدم دسترسی حیوانات به زباله‌های موجود است.

شهردار ماهنشان با بیان اینکه در جهت حفظ و نگهداری این سطل‌ها نیز اقدامات جدیدی انجام شده است ابراز کرد: این سطل‌ها به منظور جلوگیری از پوسیدگی و هم به منظور رعایت بهداشت شستشو و ضدعفونی می‌شوند.

ملکی عنوان کرد: در دوره‌های قبل این طرح مکانیزه کردن جمع آوری زباله‌ها به صورت ناقص به اجرا در آمده و تعدادی سطل خریداری شده به دلیل عدم استفاده بهینه از سطل‌ها و عدم تعمیر و رسیدگی به وضعیت آنها اجرای طرح بلاتکلیف مانده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر