logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماهنشان:

۱۵۳ نفر از معلولان اداره بهزیستی ماهنشان حق پرستار دریافت می‌کنند

۱۵۳-نفر-از-معلولان-اداره-بهزیستی-ماهنشان-حق-پرستار-دریافت-می‌کنند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۱۵۳ نفر از معلولان اداره بهزیستی ماهنشان حق پرستار دریافت می‌کنند گفت: برای معلولین بستر‌گرا و افراد دارای معلولیت خیلی شدید حق پرستار پرداخت می‌شود.

بهنام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۱۵۳ نفر از معلولان اداره بهزیستی ماهنشان حق پرستار دریافت می‌کنند و این حق بیمه معلولین بستر‌گرا و افراد دارای معلولیت خیلی شدید را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برای افراد معلول که نیاز به پرستار دارند، پرستار از نزدیکان فرد معلول تعیین می‌شود تصریح کرد: برای آموزش این پرستاران بروشورهایی تهیه شده و به آنان ارائه می‌شود تا آموزش‌های لازم را فرا‌گیرند.

وی ادامه داد: در رابطه با پرستارانی که سواد برای خواندن بروشور ندارند، مددکاران با ارائه توضیحات به آنان آموزش‌های لازم را می‌دهند.

محمدی بیان کرد: برای هر پرستار مبلغ ۲۵ میلیون ریال به صورت ماهانه حقوق اختصاص داده می‌شود.

وی اظهار کرد: دریافت مستمری، احداث مسکن برای افراد دارای یک معلول با مبلغ و شرایط مشخص و احداث مسکن برای افراد دارای دو معلول نیز از حمایت‌های اداره بهزیستی است.

رئیس اداره بهزیستی ماهنشان گفت: علاوه بر شرایط ذکر شده برای این افراد در صورت احداث مسکن تمامی مجوز‌ها به صورت رایگان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت وام اشتغال‌زایی به خود فرد معلول و یا به اعضای خانواده نیز از دیگر حمایت‌های اداره بهزیستی از معلولان تحت پوشش است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر