logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۶۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تصادف پرايد با پژو پارس ۱۳ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف-پرايد-با-پژو-پارس-۱۳-مصدوم-بر-جا-گذاشت-
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه با افزایش سفرهای نوروزی شاهد تصادفات و مصدومین در جاده‌های مواصلاتی استان هستیم گفت: تصادف پرايد با پژو پارس در ۱۸ کيلومتری بعداز ابهر حوالی قروه ۱۳ مصدوم بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از وقوع حادثه رانندگی در یکی از محورهای استان زنجان خبر داد و گفت: چهار آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی زنجان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آمبولانس‌های اعزامی به محل حادثه قروه، کد یک ابهر، غزال و ریلی خرمدره است و در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که این حادثه در  ۱۸ کيلومتری بعداز ابهر حوالی قروه به وقع پیوسته است.

وی افزود: در اثر تصادف دو دستگاه خودرو پرايد با پژوپارس، 13 نفر مصدوم شدند و مصدومین حادثه 3 نفر آقای 39 ساله، دختر بچه 3 ساله و آقای 16 ساله توسط کد 1 ابهر به بیمارستان منتقل شده و 2 نفر دختر 11 ساله و آقای 26 ساله مصدومین دیگر از حادثه تصادف توسط کد غزال 2 به بيمارستان انتقال يافتند.

تقی‌لو اضافه کرد: مصدومین حادثه تصادف خانم 19 ساله و نوزاد دختر 2 ماهه توسط کد قروه و 2 مصدوم آقا و خانم 11 ساله توسط کد ريلی و 4 مصدوم خانم 70 ساله، خانم 43 ساله، آقای 46 ساله و دختر 2 ساله توسط هلال احمر به بيمارستان الغدير ابهر منتقل شدند.

وی افزود: همشهریان شماره ۱۱۵ مرکز اورژانس و فویت‌های پزشکی است که در صورت بروز حادثه می‌توانند با این شماره در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ]
ممنون موج رسا
[ نام : ] [ ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ]
حوادث ها رو خوب منعکس می کنید تشکر ویژه
فرم ارسال نظر