logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۶۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ماهنشان:

ماهنشان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

ماهنشان-آماده-پذیرایی-از-مسافران-نوروزی-است
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ماهنشان آماده استقبال از مسافران نوروزی است گفت: همه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

نجف‌علی عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  گفت: تمهیدات و اقدامات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: در مناطق گردشگری تابلو‌های گردشگری لازم جهت راهنمایی مسافران نصب شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان  ماهنشان یاد آور شد: در نوروز‌ سال گذشته با همکاری محیط زیست شهرستان ماهنشان به جمع‌آوری زباله‌های قلعه بهستان اقدام شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز این اقدام همانند سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: در رابطه با امنیت مسافران نیز جلسات متعددی انجام شده و تاکنون با حضور نیروی انتظامی و سپاه پاسداران مشکلی در این جهت بوجود نیامده است.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی شهرستان ماهنشان آماده است از میهمانان داخلی و خارجی به شهرستان استقبال کند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ماهنشان بیان کرد: از مسافرینی که برای اولین بار به این شهرستان مسافرت می‌کنند با اهدا لوح و پک‌های آماده استقبال می‌شود.

وی با بیان اینکه فروش صنایع دستی در ماهنشان در ایام عید نوروز به دلیل قرار گرفتن در مسیر بن‌بست کمتر است ادامه داد: ماهنشان در منطقه محروم و به دور از جاده‌‌های ترانزیت قرار گرفته است و این موضوع باعث پایین بودن حضور مسافران در ماهنشان می‌شود در حالیکه ماهنشان در حوزه گردشگری ظرفیت بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر