logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۶۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

انفجار مواد محترقه دست ساز در زنجان دو نوجوان را راهی بیمارستان کرد

انفجار-مواد-محترقه-دست-ساز-در-زنجان-دو-نوجوان-را-راهی-بیمارستان-کرد-
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه هر ساله با اطلاع رسانی و آگاهی که نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه در جامعه صورت می‌گیرد باز شاهد مصدوميت ناشی از انفجار مواد محترقه در بین افراد هستیم گفت: انفجار مواد محترقه دست ساز در زنجان، مجتمع رضوان دو مصدوم بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حادثه انفجار ناشی از مواد محترقه دست ساز در ۲۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ در ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه به وقوع پیوسته است گفت: تعداد مصدومین این حادثه دو پسر ۱۵ ساله هستند و تمام اقدامات‌ اولیه پیش بیمارستانی توسط مامورین اورژانس در محل حادثه به مصدومین ارائه شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت:  کد فاتح به محل حادثه اعزام شده است و دو پسر 15 ساله از ناحيه صورت دچار سوختگی درجه 2 شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی پيش‌بيمارستانی به بيمارستان آیت الله موسوی انتقال يافتند.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: برای چهارشنبه سوری آخر سال بیمارستان‌های سطح شهر زنجان در وضعیت آماده باش قرار می‌گیرند و امیدواریم امسال شاهد حوادث ناگوار و غیرقابل جبران برای هیچ یک از شهروندان نباشیم.

تقی‌لو اضافه کرد: سال گذشته در برخی موارد صدماتی که در روز چهاشنبه سوری شاهد بودیم از تخلیه چشم گرفته تا قطع اندام و سوختگی‌های شدید صورت بود و نوجوانان و جوانان برای ایجاد شادی لحظه‌ای از پرتاب و استفاده مواد محترقه دست ساز به جد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمت بهتر، مطلوب‌تر و در کمترین زمان ممکن برای سانحه دیدگان چهارشنبه آخر سال بیمارستان‌های آیت الله موسوی زنجان و ولیعصر(عج) به عنوان بیمارستان‌های مرکزی حوادث تروما، برای پذیرش و درمان افراد سانحه دیده در روز چهارشنبه سوری تعیین شده است اذعان کرد: تمام اقدامات صفر تا صد با استقرار پزشک متخصص و آنکال و همچنین اتاق عمل فعال، جراحی و تمام خدمات چشم، سوختگی و ارتوپد و موارد و مراجعات ضروری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مصدومین احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال‌های به بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی و حضرت ولیعصر(عج) زنجان به عنوان بیمارستان‌های آماده به خدمت منتقل می‌شوند ابراز کرد: گفتنی است امسال علاوه بر بیمارستان ولیعصر(عج) و آیت الله موسوی زنجان خدمات مربوط به حوادث چشم در بیمارستان‌های الغدیر و امدادی ابهر نیز ارائه می‌شود.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر