logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۶۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

2 مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان زنجان

2-مصدوم-ناشی-از-حوادث-چهارشنبه-سوری-در-استان-زنجان
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری آخر سال احتمال مصدومین ناشی از استفاده از مواد محترقه رو به افزایش است گفت: 2 مورد مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان زنجان گزارش شده است.

داریوش تقی‌‎لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امسال از اول اسفندماه سال 1402 تا به امروز دو مورد از مصدومین در بیمارستان آیت‌الله موسوی بستری شدند گفت: یکی از مصدومین پسر 15 ساله سوختگی درجه ۲ انگشتان دست گزارش شده و دیگری پسر ۳ ساله خراشیدگی دست بود که هر دو بعد از درمان سرپایی ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: برای چهارشنبه سوری آخر سال بیمارستان‌های سطح شهر زنجان در وضعیت آماده باش قرار می‌گیرند و امیدواریم امسال شاهد حوادث ناگوار و غیرقابل جبران برای هیچ یک از شهروندان نباشیم.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه سال گذشته روز چهارشنبه سوری حوادثی از قیبل تخلیه چشم،  قطع اندام و سوختگی‌های شدید را شاهد بوده‌ایم افزود: نوجوانان و جوانان برای حفظ جان خود و دیگر همشهریان از پرتاب و استفاده از مواد محترقه دست ساز به جد خودداری کنند.

تقی‌لو با بیان اینکه برای ارائه خدمت بهتر، مطلوب‌تر و در کمترین زمان ممکن برای سانحه دیدگان چهارشنبه آخر سال بیمارستان‌های آیت الله موسوی زنجان و حضرت ولیعصر(عج) به عنوان بیمارستان‌های مرکزی حوادث تروما، برای پذیرش و درمان افراد سانحه دیده در روز چهارشنبه سوری تعیین شده است اذعان کرد: تمام اقدامات صفر تا صد با استقرار پزشک متخصص و آنکال و همچنین اتاق عمل فعال، جراحی و تمام خدمات چشم، سوختگی و ارتوپد و موارد و مراجعات ضروری انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر