logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۶۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای طرح ملی مسطورا همزمان با ماه مبارک رمضان در ماهنشان

اجرای-طرح-ملی-مسطورا-همزمان-با-ماه-مبارک-رمضان-در-ماهنشان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: طرح ملی مسطورا، طرح حفظ موضوعی قرآن کریم است که همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان ماهنشان اجرا خواهد شد.

روح‌الله رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طرح ملی مسطورا، طرح حفظ موضوعی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان ماهنشان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طرح قرآنی مسطورا، زندگی با آیه‌های قرآن است که برگرفته از طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان عنوان کرد: هدف کلی این طرح ایجاد علاقه و انس مخاطبین با قرآن کریم و تبدیل مفاهیم قرآنی مورد نیاز جامعه به گفتمان و بیانات افکار عمومی است.

وی ادامه داد: ایجاد جریان ملی هم افزایی قرآنی و همینطور ایجاد بستر لازم جهت توسعه و حفظ قرآن کریم بویژه حفظ موضوعی از اهداف این طرح است.

حجت‌الاسلام رحمانی عنوان کرد: افرادی که در این زمینه فعالیت کرده‌اند، برای حفظ کل قرآن کریم رغبت پیدا می‌کنند و به همین دلیل این هدف توسط سازمان تبلیغات اسلامی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این عملیات در ماه رمضان در چهار سطح گفتمان سازی زندگی با آیه‌ها، ایجاد انس در بین عموم مردم با الفاظ و مفاهیم فرازهای قرآن کریم و ایجاد علاقه در بین مخاطبین برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان اظهار داشت: برای این طرح دوره‌ها و جلسات متعددی برگزار شده است و هر روز یک فراز از قرآن کریم که ۳۰ فراز است با موضوعات مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: طرح ملی مسطورا برای عموم مردم به صورت متفاوت کار شده است و برای نوجوانان نیز به صورت موشن‌گرافی ارائه شده است.

وی عنوان کرد: جزء خوانی قرآن کریم در برخی مساجد و خانه‌های قرآن، تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های مورد اجرا در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر