logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۰۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره:

جشن نیکوکاری در خرمدره برگزار می‌شود

جشن-نیکوکاری-در-خرمدره-برگزار-می‌شود
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره گفت: در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عید همدلی» از ۱۴ تا ۲۲ اسفندماه در قالب هفته احسان و نیکوکاری در خرمدره برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر، محسن داودی اظهار کرد: جشن نيكوكاري امسال طي روزهاي 14 تا 22 اسفند جاري در سطح مدارس، معابر و مصلي‌ها و با شعار «عید همدلی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وي يادآوري كرد: از مجموع پايگاه‌هاي پيش‌بيني شده، 42 پايگاه در سطح مدارس، یک پایگاه در مصلی نمازجمعه، 17 پایگاه در مراکز نیکوکاری و 20 پایگاه در سطح مساجد شهرستان خرمدره براي برگزاري جشن نيكوكاري در نظر گرفته شده است که كمك‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند كرد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرمدره در خصوص روش‌های مشارکت مردم در این پویش بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۸۳۷ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۴۶# برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها در نظر گرفته شده است که  خیران می‌توانند کمک‌های خود را پرداخت کنند.

داودی خاطرنشان كرد: اعتبارات كميته امداد به ‌تنهايي پاسخگوي مشكلات خانواده‌هاي نيازمند نيست و حضور و مشاركت خيران در برنامه‌هاي محروميت‌زدايي خانواده‌هاي تحت پوشش اين نهاد آثار مثبتي را به دنبال دارد.

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را کمک به نیازمندان و ایتام در جهت تامین مایحتاج شب عید عنوان کرد و افزود: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در محلات، به نیازمندان همان محله اهدا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 18 میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس جمع‌آوری شد و به نیازمندان اهدا شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر