logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۵۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

منتخبان، مردم را برای حضور در انتخابات آینده امیدوار کنند

منتخبان،-مردم-را-برای-حضور-در-انتخابات-آینده-امیدوار-کنند
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: حضور مردم در انتخابات بار سنگین بر دوش منتخبان قرار می‌دهد و باید منتخبان بتوانند در چهار سال پیشرو مجلس مردم را امیدوار کنند که دوباره پای صندوق‌های رای حضور یابند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضای شورا و خبرنگاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

مجید ناصحی‌مقدم در این جلسه اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات بار سنگین بر دوش منتخبان قرار می‌دهد و باید منتخبان بتوانند در چهار سال پیشرو مجلس مردم را امیدوار کنند که دوباره پای صندوق‌های رای حضور یابند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم معمولا از دو علت ناشی می‌شود، گفت: عملکرد مسئولان عامل مهمی است که میزان مشارکت در پای صندوق‌های را مشخص می‌کند. هر چند حل مشکلات اقتصادی نیز در این راستا مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه در خصوص اولین لایحه رسیده به شورا گفت: تا پایان امسال فرصت داشتیم نسبت به گزارش قطعی حسابرسی سال ۱۴۰۱ شهرداری اظهار نظر کنیم و خوشبختانه امروز نیز در موعد مقرر تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

همچنین جلال کرمی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با ارائه گزارشی از اقدامات نیروهای شهرداری بعد از پایان انتخابات برای پاکسازی بصری شهر گفت: این نیروها آثار تبلیغاتی موجود در سطح شهر را پاکسازی کردند که در این رابطه ۲۲ هزار متر از جداول شهری، ۵۳۴ مورد پست‌های برق، ۷۲۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی، ۷ هزار پوستر آویزان شده مورد پاکسازی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: باید از اقدامات انجام شده توسط نیروهای شهرداری برای پاکسازی سطح شهر تقدیر شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر