logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۵۸۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مصطفی طاهری دست پُر به مجلس دوازدهم می‌رود

مصطفی-طاهری-دست-پُر-به-مجلس-دوازدهم-می‌رود-
نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در بعد ملی و استانی برای ۴ سال پیشرو مجلس دارم گفت: بنده خودم را نماینده مردمی می‌دانم که دل‌های پاکی دارند و دوست دارند که کشورشان آباد شود و با عدالت مدیریت شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مصطفی طاهری امروز در جشن شکرانه که با حماسه‌سازی زنجانی‌ها در روز انتخابات رقم خورد، گفت: این حماسه حضور نیاز به دست‌بوسی و قدردانی مردم استان دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بنده خودم را نماینده مردمی می‌دانم که دل‌های پاکی دارند و دوست دارند که کشور آباد شود و با عدالت مدیریت شود، فساد ریشه کن و وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده تمام تلاش خود را در چهار سال گذشته کرده و در چهار سال آینده نیز انجام خواهم داد.

وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته که ایام تبلیغات بود بنده از کارنامه عملکردی خودم گفته‌ام افزود: مادر یکی از شهدای گرانقدر یک گلایه‌مندی داشته‌اند و آن ضعیف بودن اطلاع‌رسانی بسیاری از کار‌ها است؛ بنده تسلیم هستم اما در این دوره سعی خواهم کرد اقدامات انجام شده را بیشتر شرح دهم.

طاهری با اشاره به برنامه‌های خود در چهار سال پیشرو گفت: برای حل مشکلات در حوزه صنعت، معدن، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، آموزش برنامه‌ریزی وجود دارد. برای نمونه در حوزه اقتصاد، صنعت و معدن و انرژی بر روی موضوعات مختلف کار شده و ۲۸ برنامه تدوین شده است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص برخورد با انحصار همانند خودرو‌سازی، اصلاح قوانین مربوط با قیمت‌گذاری، اصلاح نظام بانکی، شفافیت و قابلیت رصد مالی کشور، اصلاح روابط مالی، صنعت نفت، ماموریت محور شدن سازمان‌های توسعه‌ای، کشاورزی، زیربنایی و محیط زیست با اینکه قدمی در مجلس قبل برداشته شد اما در چهار سال پیشرو اقدامات تکمیلی انجام خواهد شد و برای تمام امور مربوطه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

طاهری با اشاره به اینکه اقداماتی در سطح استان انجام خواهد گرفت، اذعان کرد: برنامه‌هایی برای استفاده از آب‌های سطحی، سد‌های استان، اجرای پروژه‌های آبخیزداری، پساب، اولویت‌های دیگر استان همانند دریافت اضافه مالیات که به استان برگشت نمی‌خورد، حساب‌های بانکی برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها، تکمیل زنجیره‌ها، اکتشاف پهنه‌ها(مقرر شده ایمیدرو یک هزار میلیارد برای استان کار انجام دهد)، گردشگری و کشاورزی برنامه تدوین شده و اقدامات موثری انجام خواهد شد.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: قول می‌دهیم که در کنار چهار نماینده دیگر در مجلس در خدمت مردم در بعد استانی و ملی باشیم.

وی بیان کرد: قرار ما این بود کار حرام انجام ندهیم و ذهن و فکر حرام و تخریب در ایام تبلیغات نداشته باشیم، هرچند رقبا کار تخریب را در پیش گرفتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر