logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۸۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه رنجان:

مردم هوشیار زنجان نسبت به انقلاب خود حساسیت دارند

مردم-هوشیار-زنجان-نسبت-به-انقلاب-خود-حساسیت-دارند-
امام جمعه زنجان با اشاره به هوشیاری و حساسیت مردم زنجان در عرصه‌های‌ مختلف به ویژه انتخابات گفت: مردم هوشیار همیشه بیدار هستند و نسبت به انقلاب خود حساسیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی خاتمی با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان، (دوازدهمین دوره مدرسه شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری) در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: مردم هوشیار زنجان همیشه بیدار هستند و نسبت به انقلاب خود حساسیت دارند و این بار هم در انتخابات حماسه خلق خواهند کرد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رای دادن حق همه مردم است و آنهایی که رای نمی‌دهند حق خود را به دیگران می‌دهند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم تاکید فرمودند که رای دادن نه تنها حق بلکه وظیفه است. 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه خبرهایی که واقعیت نداشته باشند اما برای خوشایند کسی نوشته شوند از اقبال عمومی برخوردار نیستند گفت: نویسندگان این نوع خبرها با وجود اینکه هیجان ایجاد کرده و مشتری جذب می‌کنند مدتی بعد خود به خود از رده خارج می‌شوند. 

آیت الله خاتمی ضمن اظهار رضایت از عملکرد رسانه‌های استان در عرصه‌های مختلف خطاب به خبرنگاران حاضر در ستاد گفت: در عین حال که به کار خود ارزش قائل می‌شوید آگاهی بخشی را در اولویت کار خود قرار دهید چون آگاهی دادن از سوی رسانه‌ها حق مردم است. 

وی با تاکید بر اینکه از تنش‌ها و هیجانات چیزی عاید خبرنگاران نمی‌شود، گفت: آگاهی بخشی به مردم و اطلاع‌رسانی به موقع، کار ارزشمندی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر