logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۵۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

مشارکت بیشتر در انتخابات نشانه همدلی مردم و اقتدار نظام است+ فیلم

مشارکت-بیشتر-در-انتخابات-نشانه-همدلی-مردم-و-اقتدار-نظام-است+-فیلم
امام جمعه زنجان گفت: شرکت در انتخابات تعیین سرنوشت کشور، انقلاب و مملکت است، مشارکت بیشتر نشانه همدلی مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم همانند ۴۵ سال گذشته در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در دفاع مقدس مردم شهید و جانباز دادند، ۲۲ بهمن امسال نیز بعد از ۴۵ سال کاملا متفاوت برگزار شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم صاحب اصلی انقلاب هستند، گفت: بخشی اعظمی از تنگناهای کشور را دشمنان خارجی و بخشی را عوامل داخلی ایجاد کرده‌اند و مردم متوجه هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران و انقلاب را دوست دارند، گفت: با تمام دشواری‌ها با اینکه مردم گلایه دارند، انتقاد می‌کنند، اما پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند، همان‌طور که حضرت آقا فرمودند ما نقاط قوت بسیاری داریم هرچند که نقاط ضعفی هم داریم اما باید تلاش کنیم نقاط قوت را بالاتر ببریم.

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: روز ۲۹ بهمن حضرت آقا فرمودند ما هنوز در بحث اقتصادی به حد مطلوب نرسیدم، در عرصه‌هایی همچون اجرای عدالت اقدامات زیادی انجام گرفته است اما با حد مطلوب فاصله دارد.

وی تصریح کرد: از جنب و جوش مردم مشاهده می‌کنیم مردم همیشه در میدان و موفق هستند.

امام جمعه زنجان خطاب به نامزدها و طرفداران آن‌ها گفت: تا امروز روز رقابت بود، اما فردا شنبه روز مهربانی و مودت و شنبه همدلی خواهد بود و مهم‌ترین مسئله انقلاب و مسئله ملی است.

وی اذعان کرد: شرکت در انتخابات تعیین سرنوشت کشور، انقلاب و مملکت است مشارکت بیشتر نشانه همدلی مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر