logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۵۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

حضور پرشور در انتخابات منجر به امیدی دشمن می‌شود

حضور-پرشور-در-انتخابات-منجر-به-امیدی-دشمن-می‌شود
امام جمعه ابهر با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات منجر به امیدی دشمن می‌شود، گفت: کاندیداها در راستای اجرای عدالت از دروغ و بداخلاقی‌ها پرهیز کنند و همه تلاش‌ها باید در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته شود.

 حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن عرض تبریک عید نیمه شعبان گفت: این روزها که به ایام الله تلقی شده برای اتصال به ارزش‌ها و آرمان‌ها است، ولادت امام زمان(عج) از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است، ایشان زنده هستند و در میان ما زندگی می‌کند که نکته قابل توجه این است که او غایب از نظرهاست.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به روایت امام صادق علیه السلام گفت: امام زمان(عج) در جلسات ما حضور دارد و با ما زندگی می‌کند، بعضی افراد تصور می‌کنند ایشان کلاً وجود ندارد، اما ایشان حرف‌های ما را می‌شنود و در بین ما هستند.

حجت‌الاسلام مرادپور افزود: ما منتظران بقیةالله و از گذشته منتظر دولت اهل بیت هستیم، پیامبر اکرم(ص) فرمودند: حضرت بقیة‌الله اسلام واقعی را حکم‌فرما خواهد کرد.

امام جمعه ابهر بیان داشت: حضرت بقیةالله زمانی که ظهور می‌کنند اسلامی را عرضه خواهند کرد، که دین‌شناسان اعلام می‌کنند دین جدید آمده، به قدری ما از دین فاصله گرفتیم که تصور می‌کنیم دین جدید ارائه شده است، این سبک زندگی که ما پیش گرفتیم با اسلام حقیقی فاصله دارد.

وی با بیان اینکه اگر کسی راه مستقیم را بداند ولی عمل نکند انحراف از صراط مستقیم است، گفت: یک برداشت از غیبت این است که دنیا پر از فساد و ظلم می‌شود ولی این به این معنی نیست که کسی به دلیل بروز فساد بازخواست نمی‌شود، بنابراین همگی باید تلاش کنیم که جزء منحرفین و فاصله گرفته از عدالت نباشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش ما این است که حکومتی که تشکیل شده از ارزش‌های دینی و اسلامی فاصله نگیرد و ما به عنوان کسانی که در نظام اسلامی خدمت می‌کنیم باید این انحرافات را کم کرده تا فرصت ظهور پیش بیاید.

حجت‌الاسلام مرادپور با تأکید بر اینکه امامان ما در گذشته تنها ماندند چون جامعه آماده پذیرش عدالت را نداشت، امروزه فقط حرف از عدالت زده می‌شود و عمل به آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق برقراری عدالت شرکت در انتخابات است، گفت: بنابراین اعضای و مسئولین ادارات در مسیر عدالت و طرفداری از یک کاندیدا نباید از امکانات دولتی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را در راستای داغ کردن تنور انتخابات به کار بگیریم و عموم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم، گفت: کاندیداها هم در راستای اجرای عدالت از دروغ و بداخلاقی‌ها پرهیز کنند و همه تلاش‌ها باید در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال این نیست که چه کسی بر روی کار بیاید بلکه به دنبال این است که ببیند چقدر مردم پای انقلاب هستند، گفت: الحمدالله مردم نسبت به قبل معنوی‌تر شدند و این موضوع در اعیاد شعبانیه امسال قابل مشاهده بود و توجه به معنویات، انقلاب، شهدا، عدالت و ارزش‌های انقلابی روز به روز در حال افزایش است و ما نیز نباید از مردم عقب بمانیم، شرکت در انتخابات به نفع مردم خواهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر