logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۵۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تصادف زنجیره‌ای در زنجان 8 مصدوم بر جا گذاشت

تصادف-زنجیره‌ای-در-زنجان-8-مصدوم-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بیشتر تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌های استان در اثر سرعت بالا اتفاق می‌افتد گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور زنجان- ایجرود 8 مصدوم بر جا گذاشت.

 داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه این حادثه در تاریخ 10 اسفندماه در ساعت 11:03 دقیقه به وقوع پیوسته است اظهار کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادف زنجیره‌ای 8 مصدوم بر جا گداشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: 3 کد پاپايي، حلب و ايجرود به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه جهت کمک و یاری رساندن به مصدومین توسط نیروهای اورژانس در محل حادثه انجام شده است.

 رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: 4 مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اوليه به بيمارستان موسوی انتقال داده شدند و4 مصدوم از انتقال امتناع کردند.

تقی‌لو با بیان اینکه ماموران و تیم اورژانس اعزامی به محل حادثه اقدامات اوليه جهت بهبودی حال مصدومین را در محل حادثه انجام داده و افراد را جهت مداوای به بيمارستان انتقال دادند ادامه داد: سرعت عمل و رسیدن به موقع در حوادث جاده‌ای از جمله اقدامات مهم مرکز اورژانس است که می‌تواند کمک مهمی برای افراد حادثه دیده باشد.

وی اضافه کرد: ۱۱۵مرکز فوری‌ت‌های پزشکی مهمترین شماره برای کمک به افراد دچار حادثه مخصوصا در جاده‌ها است که افراد باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: مهمترین موضوع در بروز حوادث در جاده‌ها عجله و رسیدن سریع به مقصد است که رانندگان باید توجه داشته باشند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند سفر ایمنی برای خود و سرنشینان خودرو رقم زنند.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر