logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان:

مصرف گاز زنجان از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب گذشت

مصرف-گاز-زنجان-از-۱۱-میلیون-و-۶۰۰-هزار-مترمکعب-گذشت
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مصرف گاز در زنجان در طول 24 ساعت گذشته افزایش یافته و به بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب رسید.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از افزایش مصرف گاز در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: استان زنجان در روز گذشته دمای پایینی داشت به طوری که رکورد جدید مصرف گاز استان به بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب رسید.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: رعایت الگوی مصرف توسط شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌تواند یاریگر شرکت گاز در تامین انرژی مورد نیاز شهروندان باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه باید به این موضوع مهم توجه داشت که قطعی گاز و اتصال مجدد آن مشکلاتی را به دنبال دارد، افزود: بیش از ۷۲ ساعت طول می‌کشد تا قطعی گاز در محدوده‌ای، متصل شود که همین مساله معضلاتی را برای شهروندان به دنبال دارد.

سلیمانی ‌نژاد ادامه داد: به دنبال افزایش مصرف، میزان کسری انرژی گاز باید از محلی جبران شود، چون میزان تولید پاسخگو نیست و باید با اعمال محدودیت در مصرف، راهی برای تامین سوخت فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطرنشان کرد: بر این اساس توصیه می‌شود اداره‌ها درجه وسایل گرمایشی خود را در حد ۱۸ درجه و مشترکان، دمای منازل خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند تا در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر توجه جدی در اعتدال و رعایت اصول مصرف بهینه گاز در بخش‌های مختلف، افزود: شرکت گاز استان زنجان هم اکنون گاز مورد نیاز 368 هزار و 443 مصرف کننده خانگی، 33 هزار و 536 مصرف کننده تجاری و 2 هزار و 553 مشترک عمده و صنعتی را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر