logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۵۷۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه؛

دعوت ورزش و جوانان استان زنجان به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

دعوت-ورزش-و-جوانان-استان-زنجان-به-مشارکت-حداکثری-مردم-در-انتخابات
جامعه ورزشی استان زنجان در بیانیه ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات اعلام کردند: ملت شریف ایران به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و در انتخابات پیش رو حماسه آفرینی‌ خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جامعه ورزشی استان زنجان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کردند: ملت شریف ایران به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و در انتخابات پیش رو حماسه آفرینی‌ خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است. اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و به ویژه به فرموده رهبر معظم انقلاب «ساده انگارانه است اگر فکر کنیم جوانان ورزشکار ما با این شبهه پراکنی ها سره را از ناسره تشخیص ندهند. آن‌ها به مشکلات آگاهند، به خیانت‌ها نیز همین طور و تلاش ها و پیگیری ها را نیز از دیده دور نمی‌دارند.»

بنابراین انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد. امروز برای عبور قدرتمندانه از مسیرهای پر پیچ و خم و پیچ‌های تاریخی و مواجهه با دشمنی‌ها، یک اختیار بزرگ و اثرگذار در دست عموم مردم قراردارد و این اراده بزرگ می‌تواند به بهبود و اصلاح بزرگ و اثرگذاری منجر شود که نقش اساسی حداقل در چهار سال آتی داشته باشد.

ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، مدیران، هواداران ورزش و جوانان برومند ایران اسلامی در گستره‌ جغرافیای وسیع ایران عزیز و در استان زنجان با حضور با شکوه و پرشور و شعور خود در قالب هیات‌ها، ادارات شهرستانی، سمن‌ها و باشگاه‌ها، با غیرت و بصیرت در این انتخابات شکستی غیرقابل جبران به دشمنان این مرز و بوم تحمیل کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر