logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۵۷۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد ماهنشان خبر داد:

اعزام کاروان مادران و دختران زیارت اولی ماهنشانی به مشهد مقدس

اعزام-کاروان-مادران-و-دختران-زیارت-اولی-ماهنشانی-به-مشهد-مقدس
رئیس کمیته امداد ماهنشان با بیان اینکه کاروان مادران و دختران زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شدند گفت: ۴۰ نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد با اولویت زیارت اولی در روز نیمه شعبان و همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) اعزام شدند‌.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی«موج رسا» گفت: اعزام کاروان مددجویان کمیته امداد به اردوهای زیارتی، همزمان با نیمه شعبان و ولادت با سعادت صاحب الزمان(عج)، در طرح شوق زیارت با مساعدت خیران و نیکوکاران انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: تعداد 40 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد، برای اولین بار به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.

رئیس کمیته امداد ماهنشان ادامه داد: علاوه بر زیارت، برنامه‌های معنوی و اعتقادی نیز برای زائران برگزار می‌شود. 

وی افزود: تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، معنوی و دینی در بین خانواده‌های مددجو، شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی از اهداف اجرای طرح شوق زیارت است.

این مسئول با قدردانی از مساعدت‌های خیرخواهانه خیران و نیکوکاران در تامین هزینه اعزام زائران نیازمند به اماکن زیارتی، گفت: همراهی نیکوکاران در اجرای این طرح موجب افزایش سفرهای زیارتی مددجویان کمیته امداد می‌شود.

رئیس کمیته امداد ماهنشان خاطر نشان کرد: بالا بردن سطح معنوی مددجویان و به دنبال آن تغییر در نگرش و سبک زندگی آن‌ها به شیوه زندگی ائمه معصوم‌(ع) از ابعاد دیگر تاثیرات این سفر معنوی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر