logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۵۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

نصب کاغذهای تبلیغاتی بر روی تاسیسات شهری ممنوع است

نصب-کاغذهای-تبلیغاتی-بر-روی-تاسیسات-شهری-ممنوع-است
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: تبلیغات کاغذی علاوه بر اینکه چهره زشتی به شهر بخشیده و آلودگی بصری را در پی دارند موجب چندین برابر شدن زحمت پاکبانان می‌شوند و متأسفانه برخی کاندیدها رعایت نمی‌کنند.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی، گفت: متأسفانه شاهد تبلیغات کاغذی گسترده در سطح شهر هستیم، تبلیغاتی که خارج از نقاطی که شهرداری در نظر گرفته است نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برخی از تبلیغات بر روری تابلوها و تأسیسات شهری چسبانده می‌شوند، افزود: تبلیغات کاغذی علاوه بر اینکه چهره زشتی به شهر بخشیده و آلودگی بصری را در پی دارند موجب چندین برابر شدن زحمت پاکبانان می‌شوند.

بهاوری افزود: پست‌های برق و تلفن، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ایستگاه‌های اتوبوس، تیرهای چراغ برق، دیوار منازل و مدارس و حتی درختان نیز دراین ایام از نصب پوسترهای تبلیغاتی در امان نمانده‌اند.

 رئیس شورای شهر ابهر با توضیح اینکه تبلیغات کاغذی علاوه بر تخریب منظر شهری سبب تولید انبوهی زباله کاغذی می‌شود و بر تصمیم‌گیری رای‌دهندگان تأثیر چندانی ندارد، گفت: مردم از کاندیداهایی که قرار است راهی مجلس قانون‌گذاری شوند و قانون وضع کنند انتظار دارند که خود مقید به قانون باشند.

این مسئول تصریح کرد: از حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

بهاوری با تأکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود از کاندیداها و هواداران‌شان می‌خواهیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر