logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۵۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست شهرداری ابهر خبر داد:

آماده‌سازی بیش از ۶۰ سازه برای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر ابهر

آماده‌سازی-بیش-از-۶۰-سازه-برای-تبلیغات-انتخاباتی-در-سطح-شهر-ابهر-
سرپرست شهرداری ابهر گفت: در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی، بیش از ۶۰ سازه تبلیغاتی برای استفاده کاندیداها در سطح شهر آماده سازی شده است.

سید کیانوش حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در راستای حفظ منظر شهری و عدم ایجاد آلودگی‌های بصری و برهم خوردن زیبایی شهری و جلوگیری از نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام انتخابات، محل‌های مناسبی برای انجام این امر با ایجاد سازه‌های مناسب در سطح شهر توسط شهرداری در دست اقدام است. 

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر این که پس از پایان انتخابات پاکسازی سطح شهر انجام خواهد شد، از تمامی کاندیداها و طرفداران محترم خواست از محل‌های در نظر گرفته شده برای تبلیغات خود استفاده کرده و از نصب پوستر و شعارنویسی بر روی جداره‌ها و اِلِمان‌های شهری بپرهیزند و مراعات پاکبان‌های شهر را بکنند.

حسینی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد؛ بیش از ۶۰ سازه تبلیغاتی برای استفاده کاندیداها در بیش از ۳۰ نقطه از سطح شهر آماده سازی شده است.

سرپرست شهرداری ابهر با بیان این که سازه ها در ابعاد ۱۵۰*۴۰۰ در محل‌هایی نصب شده‌اند که دارای دید عمومی باشند، افزود: رسانه ابزار مهمی برای امید آفرینی در جامعه است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر